A magyar internethasználók 82 százaléka vásárolt már valamit a világhálón, ezzel csaknem elértük a Nielsen piackutató 48 országban mért 86 százalékos átlagát. Legtöbben könyvet vettek, majd a számítógépes eszköz, a ruházati cikk és a szórakoztató elektronikai eszköz következik. A legnagyobb különbség a fizetés módjai között van, a magyarok jobban szeretik a készpénzes, csekkes fizetést, mint a bankkártyás utalást - írja a Népszabadság.
A magyarok online vásárlásainak összetétele különbözik a többi országétól. Európában ugyanis a legtöbbek által vásárolt könyv után ruházati cikk jön, harmadik a video, DVD, számítógépes játék, negyedik pedig a repülőjegy. Nálunk különösen utóbbinál nagy a lemaradás: Amíg ugyanis a Nielsen által megkérdezett európaiak 26 százaléka vett a felmérést megelőző három hónap során repülőjegyet vagy foglalta le a helyét, addig a magyarok mindössze 11 százaléka használta erre az internetet.
Amikor a Nielsen két évvel ezelőtt felmérte az internetes vásárlási szokásokat, akkor a világ lakóinak mintegy 10 százaléka, 627 millió ember vásárolt a világhálón. Mindössze két év alatt az online vásárlók aránya 40 százalékkal, hozzávetőleg 875 millióra emelkedett.
-
Húsz évre bebiztosították magukat: így juthat fix áron zöldáramhoz ez az ipari óriásvállalat
Tóth Zoltánt, az E.ON EIS (Energy Infrastructure Solutions) megoldásértékesítési osztályvezetőjét kérdeztük.
-
Gesztenye-feldolgozó, pizzéria, repülőgyár, fémipari vállalat - négy cég, négy iparág és azonos kihívások (x)
Az E.ON sikeres hazai kkv-kal közös együttműködésben mutatja be, hogyan tud segíteni egy energiaszolgáltató a cégek versenyképességében.








