Érdekes kutatási eredményeket publikált a Carnegie Mellon University, melyből kiderült, hogy a felhasználók többsége hajlandó magasabb árat fizetni online vásárlásnál, amennyiben biztosabb lehet benne, hogy személyes adataival nem élnek vissza a site üzemeltetői.
A kísérlet keretein belül 18-71 éves emberek online vásárlási szokásait vizsgálták úgy, hogy adtak nekik pénzt és meghatározták, hogy pontosan miket kell beszerezniük. Motiválva voltak a spórolásban, a megmaradt összeget ugyanis megtarthatták. A kísérletet úgy folytatták le, hogy minden alany gépén futott a PrivacyFinder.org keresőmotorja, mely a keresési eredmények mellett mindig feltünteti a talált site biztonsági szintjét.
A tapasztalatok szerint egy 15 dolláros vásárlás esetén az emberek átlagosan 60 centtel hajlandók többet fizetni, hogy adataikat bizalmasan kezeljék. Az alanyoknak többek között egy erotikus eszközt is be kellett szerezniük, mely esetében kiemelten fontos a diszkréció.
Az eredmények megerősítették az induló hipotézist, miszerint a személyes adatok védelme érdekében a többség hajlandó többlet áldozatot hozni az internetes vásárlások alkalmával.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Támadás ért egy iraki katonai bázist - Izraelt gyanítják az akció mögött
- Újabb veszélyes fegyverkísérleteket hajtott végre Észak-Korea
- Sikeres küldetés után tér haza a német flotta legjobb hadihajója - videó
- Dohányosokat kérdeztek, érdekes dologok derültek ki
- Golovin Vlagyimir: több fontos területen is nagyot fejlődött a női kéziválogatott
- Az újságírókat sem kíméli az ukrajnai háború