Az irodai munka egészségügyi veszélyeire már felhívták a figyelmet az új-zélandi tudósok, egy nemrégiben megjelent brit felmérés szerint azonban a számítógéphez való kötöttség az emberi szervezet mellett a pénztárcákra is negatív hatással lehet.
Talán a magyar munkavállalók számára sem ismeretlen a jelenség, hogy amint megkapjuk a fizetésünket az máris elfogy. A britek is ehhez hasonló érzésekkel birkózhatnak meg, a pénz hirtelen eltűnésének oka pedig nem más mint az online vásárlás.
A felmérés szerint a brit irodai alkalmazottak egy hónapban legalább nyolc munkaórát, vagyis egy munkanapot töltenek online vásárlással, és átlagos munkavállaló fizetésének 15 fontja (körülbelül 5400 forintja) már nem az ő birtokában hagyja el az iroda falait.
Az online vásárlás mellett a legfontosabb érvként a munkavállalók azt hozzák fel, hogy javítja a hangulatot és így növeli a munkakedvet. De többen úgy nyilatkoztak, hogy azért vásárolnak a munkahelyükön, hogy a családjuk elől eltitkolják a vásárlásokat, kitöltsék a munkaidőt, vagy hogy lépést tartsanak a legújabb munkahelyi divattal.
A felmérést készítő cég szerint egyre terjedőben van az online vásárlás: a piac nagyságrendekkel nagyobb bizonyult a várakozásaiknál. A forgalom a tavalyi évhez óriási léptekben növekedik, amelyet az is bizonyít, hogy a húsvéti eladások közel 20 százalékkal haladták meg az előző év azonos időszakára jellemző értékeket.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Magyarország meglepő területen szerepelt jól a visegrádi országok rangsorában
- Új attrakció nyílik a felújított Corvin áruházban
- Álmatlan éjszakák várnak a gyümölcstermesztőkre
- Elfogadta az új épületenergetikai irányelvet az Európai Parlament és a Tanács - nap hírei
- Az ukrán hírszerzés feje elárulta, mi lehet Kijev célja
- Két hónapja repedten áll az M30-as szikszói szakasza