Egyetlen döntéssel borulhat az évek óta vitatott balatoni beruházás. A veszprémi kormányhivatal ugyanis elutasította a balatonföldvári Nyugati strandra tervezett kikötő engedélykérelmét.
Egy nap alatt 50 kilót is eladtak ebből a díjnyertes fagyiból a Balatonnál: indén ez lesz a sláger?
Május 19 -én, tizedik alkalommal szervezték meg a Balaton Fagyija választást, az azóta eltelt szűk egy hónap alatt rendkívüli volt az érdeklődés a díjnyertes fagylalt iránt - közölte a Balatoni Turizmus Szövetség. Az elmúlt tíz év alatt a nyertes fagylaltozók igazi turista zarándokhellyé váltak Fekete Tamás, a szövetség alelnöke szerint.
Idén a Balatonalmádiban található Amaretto fagyizó nyerte a versenyt. A fagylaltozó szakmai munkáját irányító Varga Tamás elmondta: már a pünkösdi hétvégén, egy nap alatt 50 kilót is eladtak a nyertes fagylaltból. Így abszolút favorit lett a homoktövises mangósorbet.
1996-ban nyitott az üzlet Almádiban, és szerencsére mindig szép forgalmunk volt, de most szinte nincs olyan vendégünk, aki ne hallott volna arról, hogy milyen eredményt értünk el a versenyen. Igen jó reklám ez nekünk, van felhajtóereje, ennek megfelelően sokat eladunk a díjnyertes fagylaltból. A pünkösdi hosszú hétvégén naponta elment belőle tíz tégely, azaz 40-50 kiló, de ebből az egy ízből azóta is eladunk legalább harmincat a hétvégi időszakban. Elmondhatom tehát, hogy jelenleg a legjobban fogyó fagyijaink közt tartjuk számon. A nagy kedvencek, mint a pisztáciás csokibomba vagy a velencei álom fantázianevű fagylalt mellett a homoktövises mangó lett az egyik legkeresettebb az Amarettóban
- mondta Varga Tamás, aki több mint húsz éve készít fagyit, nagy kísérletező, így állt össze ez a nem mindennapi ízkombináció is. Éskovács Péter, a kampány kommunikációs tanácsadója szerint a Balaton sajtója ennél is jobb lehetne, de a legtöbb balatoni vállalkozó nem igazán extrovertált, nem igazán foglalkoznak azzal, hogy publicitást szervezzenek termékeik, szolgáltatásaik köré.
Ez a fajta zárkózottság az egyik oka annak, hogy mindig csak ugyanaz a tizenöt-húsz étterem, kávézó, boràszat szerepel a sajtóban. Ezek tulajdonosai nyitottabbak az új kommunikációs felületek használata iránt, rendszeresen találkoznak újságírókkal és eljárnak olyan turisztikai fórumokra is, amelyek segítségével képesek népszerűsíteni saját szolgáltatásaikat
LAKÁST, HÁZAT VENNÉL, DE NINCS ELÉG PÉNZED? VAN OLCSÓ MEGOLDÁS!
A Pénzcentrum lakáshitel-kalkulátora szerint ma 20 000 000 forintot 20 éves futamidőre már 6,89 százalékos THM-el, havi 150 768 Ft forintos törlesztővel fel lehet venni az ERSTE Banknál. De nem sokkal marad el ettől a többi hazai nagybank ajánlata sem: a CIB Banknál 6,89% a THM, míg a MagNet Banknál 7,03%; a Raiffeisen Banknál 7,22%, az UniCredit banknál pedig 7,29%. Érdemes még megnézni magyar hitelintézetetek további konstrukcióit is, és egyedi kalkulációt végezni, saját preferenciáink alapján különböző hitelösszegekre és futamidőkre. Ehhez keresd fel a Pénzcentrum kalkulátorát. (x)
- mondta el. Fekete Tamás, a Balatoni Turizmus Szövetség alelnöke szerint: legalább ötször ennyi, ha nem több azoknak kulináris helyszínek száma, amelyek megérdemelnék, hogy figyelmet kapjanak a médiában különleges kínálatuk miatt.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








