Dübörög az il Ferro botrány, a cég telefonjai elnémultak, a rendőrség nyomoz, de nem kecsegtet a vizsgálat gyors és eredményes lezárásával. Pertársaság alakul, aki egyébként matricáz is, valamint az Interneten is osztják az észt a póruljárt ügyfeleknek.
Csaknem ezren jelentkeztek eddig abba a pertársaságba, amely az Il Ferro károsultjait szeretné egybegyűjteni. A társaság létrehozását az autóreklámos cég korábbi alvállalkozója, Kajtár András kezdeményezte. Többek között az ő vállalkozása végezte az autók matricázását. Az Il Ferro azonban neki sem fizetett, a tartozás összege meghaladja az ötmillió forintot. Magyar Hírlap információi szerint, a bajba jutottak jogi képviselője még nem kezdeményezte a bírósági eljárás elindítását, mert megvárják a rendőrségi vizsgálat eredményét.
Kajtár András a pertársaság megalakítása mellett egyébként egy új vállalkozást is alapított CARamell néven, amely szintén matricázással foglalkozik. A cég azonban nem kér az ügyfelektől regisztrációs díjat, nem is közvetít vásárlók és autókereskedések között. A reklámokért cserébe az autósoknak járó összeg változó. Például a motorháztető felmatricázásáért tízezer forintot fizetnek havonta, a tetőreklámért szintén ennyit, a teljes felmatricázásért pedig külön megegyezés alapján döntenek az összegről, az árak ugyanis a gépjármű reklámfelületének nagyságától is függenek. Az üzletkötés feltétele az autó tisztán tartása és napi harminc kilométer megtétele. A matricák állapotát és a megtett távolságot havonta egyszer ellenőrzik a cég munkatársai. S. Szilárd Ákos, a CARamell marketing-igazgatója elmondta, hogy jelenleg mintegy négyszáz ügyfelük van, akik közül sokan korábban az Il Ferróval kötöttek szerződést. Az ő autóikra most a CARamell nevet ragasztják fel. Az elképzelések szerint egy hónap múlva már a céges hirdetők reklámjai is megjelennek a járműveken S
Az Il Ferro ügyfeleinek segítséget kínál egy internetes blog is, a Dr. Ferro. Ezen a fórumon ingyenes jogi tanácsadást kaphatnak az érintettek, valamint elolvashatják a botránnyal kapcsolatos cikkek gyűjteményét is, amelyekhez ők maguk is hozzászólhatnak.
A CSA, azaz a közösség által támogatott mezőgazdasági modell hazánkban egyelőre alig ismert, pedig Nyugat-Európában és az amerikai földrészen egyre elterjedtebb.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
- Masszív orosz csapás érte az ukrán energetikai rendszert
- Rendkívüli bejelentésekre készül a kormány
- Első futómű nélkül landolt a FedEx Boeing repülője – képek, videó
- Már palesztinbarát sátortábor van Bécs leghíresebb egyetemén is
- Szijjártó Péter: éljenek a világ bármely pontján is, a magyaroknak küldetésük van
- Ezzel a 3,1 tonnás kocsival furikázik Budapesten a kínai elnök