A Hírautó és a Mobil Reklám Hungária ügyfelei is várhatják a pénzüket. A Hírautó vezetője szerint csak átmeneti csúszásról van szó, és napokon belül fizetnek. A némileg rejtélyes hátterű Mobil Reklám Hungária Kft. vezetője állítólag külföldön tartózkodik - írja a Népszabadság.
A közelmúltban a sajtóban többször is szerepelő Hírautó Kft.-nél, illetve az eddig teljesen ismeretlen Mobil Reklám Hungária Kft.-nél is hetek óta csúsznak a fizetések. A jelenleg rendőrségi vizsgálat alatt lévő IL Ferróhoz hasonlóan ezek a cégek is azt ígérik ügyfeleinek: akár önerő nélkül is - ingyen - új autóhoz juttatják őket, amennyiben a kocsin reklámmatricát helyezhetnek el. Az elv szerint a matrica után fizetett reklámdíj fedezné a járműre felvett hitel törlesztőrészletét vagy egy nagy részét. Az IL Ferró ügyfelei azonban már március óta nem láttak a beígért díjakból, a Hírautó és a Mobil Reklám Hungária pedig az utóbbi három-négy hétben halogatja az április részletek kifizetését.
Vadla Viktor, a Hírautó Kft. Ügyvezetőjének magyarázata szerint a mostani halasztás oka az IL Ferro: a piacvezető konkurens cégről szóló negatív hírek hallatán több hirdető ügyfelük is "késve írta alá velük a reklámszerződést". Azonban az ügyvezető szerint ez a probléma már elhárult, illetve azt ígérte: már a jövő hét elején elkezdik utalni az áprilisra járó reklámdíjat az ezerkétszáz ügyfelüknek.
Ennél jóval rejtélyesebb a váci székhelyű Mobil Reklám Hungária Kft. ügye - nem különben maga a cég is - amelyik állítólag szintén több hete nem fizet az ügyfeleinek. A 2006 augusztusában alapított cégnek nincs weblapja, és a neten is alig található róluk valamilyen utalás, így azt sem tudni, hogy voltaképpen hány ügyféllel rendelkeznek. Túl kevés nem lehet: a cégnek Budapesten, Miskolcon, Tatabányán, Pécsen, és Győrben is van kirendeltsége.

"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Berobbant a grillszezon: mutatjuk, mik lesznek az idei újdonságok
Egzotikus ízek is megjelentek a PENNY kínálatában.


