Az IL Ferro ügyfelei autóinak reklámmatricázását végző alvállalkozó huszonnégy órán belül felszámolási eljárást kezdeményez a céggel szemben. A matricázó cég azt állítja, hogy az IL Ferro nyolcezer ügyfele mellett neki sem fizet - nála viszont többmilliós a követelés.
Menyhért Mészáros László a Népszabadságnak úgy nyilatkozott: az utóbbi másfél hónapban az IL Ferro Tatai úti telephelyén Kajtár cége látta el a reklámautókat matricával, azonban a szolgáltatás több millió forintos árát a cég nem egyenlítette ki. Szerintük a társaság vezetője a fizetési meghagyásra nem válaszol, illetve küldeményeiket nem veszi át, ezért úgy döntöttek, hogy huszonnégy órán belül felszámolást kérnek a cég ellen.
Körmendi Ákost, az IL Ferro ügyvezetőjét telefonon, aki jogtalannak és nevetségesnek nevezte alvállalkozója követeléseit. Úgy emlékezik: egy hónappal ezelőtt szóban állapodott meg Kajtár Andrással a matricázási munka elvégzéséről. Arra a kérdésre, felszámolási eljárás esetén hogyan fogják teljesíteni az IL Ferro nyolcezer ügyfelének tett ígéretet, miszerint júniustól újra fizet a cég, Körmendi Ákos úgy fogalmazott: kizártnak tartja, hogy felszámolási eljárás indulna ellenük. Szerinte az alvállalkozóval csak szóbeli megállapodásuk volt, és az alvállalkozó nem teljesítette az abban foglaltakat.
Hamarosan már nem csak a szupergazdagok kiváltsága lesz: ennyibe kerül egy jegy a fapados űrutazásra
A HALO Space tervei szerint 2026-tól kezdődően kereskedelmi repüléseket indít a világűrbe.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Nagyobb repülők közlekednek Debrecen és München között
- Még sajátjait sem engedi külföldre utazni a Kreml
- Bejött a Netflix stratégiája, brutális nyereséget könyvelhettek el
- Nem kizárt egy új üzemanyagárstop – a nap hírei
- Németországi kémügy: bekérették az orosz nagykövetet, de nem késett a válasz
- A dél-koreai kormány kénytelen volt engedni a tiltakozó orvosoknak