Az autósreklámmal foglalkozó HírAutó állítja, hogy nincs kapcsolat közte és a most nem fizető másik autómatricás cég, az IL Ferro Kft. között. Ám kiderült: az IL Ferro volt tulajdonosának a testvére a HírAutó Kft. kreatív vezetője - írja a Népszabadság.
Rendkívüli sajtótájékoztatót hívott össze kedden a HírAutó Kft. többek között azért, hogy tisztázza: semmiféle kapcsolat nincs közte és a múlt hét óta a fizetéseket felfüggesztő IL Ferro Kft. között. Csakhogy a sajtóanyagban a HírAutó elérhetőségei között a cég kreatív igazgatójaként Laskay Pétert nevezték meg, aki az IL Ferrót felfuttató, majd februárban a cégből kiszálló egyik volt tulajdonosnak, Laskay Róbertnek az öccse. A HírAutó Kft. ügyvezetője, Vadla Viktor határozottan cáfolta, hogy a HírAutó és az IL Ferro között bármiféle összefonódás lenne - munkatársunknak úgy fogalmazott, hogy Laskay Péter az IL Ferrónál szerzett tapasztalatai miatt került be 2007 februárjában a HírAutóhoz.
Laskay Péter elmondása szerint 2005 végétől 2007 februárjáig dolgozott az IL Ferrónál ügyfélszolgálatosként. Közben a bátyja mellett több, az interneten is fellelhető sajtóorgánumnak adott nyilatkozatot az IL Ferro nevében, sőt: az IL Ferro fizetésfelfüggesztését bejelentő múlt heti nyilatkozatot is éppenséggel az ő e-mail címéről küldték el.
Mindkét cég azt ígéri, hogy nulla kezdőtőkével autóhoz juttatja az ügyfeleit úgy, hogy később a törlesztést az autók oldalán elhelyezett reklámmatricák után befolyó reklámozási díjakból fedezi. A sajtó- és az autólízinges, illetve kereskedőszakma képviselőinek egy idő után az szúrt szemet, hogy a reklámautók oldalán nem jelentek meg a reklámpiacon komoly megrendelőnek számító nevek, amelyek indokolnák - bevétellel támasztanák alá - az IL Ferro esetében több százmilliós, a HírAutónál tízmilliós havi kifizetéseket. Igaz: egy jó ideig mind a két cég katonásan fizette az ügyfelek felé a havi 40-50 ezer forintos reklámdíjakat - a HírAutó a mai napig fizeti is. Az IL Ferro ellenben éppen a múlt héten jelentette be: három hónapra felfüggeszti a fizetést.
Ugyanilyen feltűnő ezeknél a cégeknél, hogy magas "regisztrációs költségeket" kértek-kérnek a használt autóval jelentkező ügyfelektől. A HírAutónál kétéves szerződés esetén 170, négyévesnél 340 ezer forintot. Vadla Viktor ezt korábban úgy kommentálta, hogy minderre az esetleges időközben felmerülő matricaváltások költségei miatt van szükség.
LAKÁST, HÁZAT VENNÉL, DE NINCS ELÉG PÉNZED? VAN OLCSÓ MEGOLDÁS!
A Pénzcentrum lakáshitel-kalkulátora szerint ma 20 000 000 forintot 20 éves futamidőre már 6,89 százalékos THM-el, havi 150 768 Ft forintos törlesztővel fel lehet venni az ERSTE Banknál. De nem sokkal marad el ettől a többi hazai nagybank ajánlata sem: a CIB Banknál 6,89% a THM, míg a MagNet Banknál 7,03%; a Raiffeisen Banknál 7,22%, az UniCredit banknál pedig 7,29%. Érdemes még megnézni magyar hitelintézetetek további konstrukcióit is, és egyedi kalkulációt végezni, saját preferenciáink alapján különböző hitelösszegekre és futamidőkre. Ehhez keresd fel a Pénzcentrum kalkulátorát. (x)
Az ezerkétszázas ügyfélállománnyal bíró HírAutó vezetője elmondta: havonta 38 millió forintot fizetnek ki az ügyfeleknek, amelynek "több mint ötven százaléka" a reklámokból folyik be. Ez legalább 19-20 milliós reklámmegrendelést jelent. A cég által referenciaként megadott nyolc hirdető közül lapunknak kettő - a Volks Auto Kft. és az Euro Credit - jelezte, hogy rendszeres megrendelők, ám reklámjaik összesített értéke nem közelíti meg a mondott bevétel negyedét. Az HBO azt jelezte: pusztán egy hónapos szerződést kötöttek, és ezt később nem hosszabbították meg.
Tovább csúszhat a Gellért és a Rác fürdő újranyitása: ez az új céldátum, ha végre megkapják a hitelt
A gyógyfürdők 60 millió eurós hitelkérelmét ugyan elutasította a kabinet, de a felújítások előkészítése ennek ellenére folytatódik.
-
Húsz évre bebiztosították magukat: így juthat fix áron zöldáramhoz ez az ipari óriásvállalat
Tóth Zoltánt, az E.ON EIS (Energy Infrastructure Solutions) megoldásértékesítési osztályvezetőjét kérdeztük.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Gesztenye-feldolgozó, pizzéria, repülőgyár, fémipari vállalat - négy cég, négy iparág és azonos kihívások (x)
Az E.ON sikeres hazai kkv-kal közös együttműködésben mutatja be, hogyan tud segíteni egy energiaszolgáltató a cégek versenyképességében.








