Nem sokkal azt követően, hogy összeállításunkban lerántottuk a leplet a reklám fejében ingyen autó típusú konstrukciókról, a Magyar Lízingszövetség autós szekciójának tagjai is figyelmeztetik az ügyfeleket: csak akkor menjenek bele ezekbe a konstrukciókba, amennyiben akkor is tudják vállalni a havi törlesztést, ha a hirdetésszervező cég esetleg nem szerez reklámot az autóra.
A figyelmeztetés azt követően érkezett, hogy a szövetség képviselői találkoztak az Il Ferro Kft. ügyvezetőjével, aki elmondta, hogy jelenleg mintegy 6,000 gépjárműre szóló szerződéssel rendelkeznek, melyből 1,200-1,300 a finanszírozott kocsi.
Az ügyfelek felé teljesített havi kifizetések összesen 280 millió forintot tesznek ki, mely kiadással szemben áll a hirdetők által befizetett díj, az ügyfelek regisztrációs díja és az autókereskedőktől kapott jutalék.
A Napi úgy tudja, számos autóreklámos céggel megállapodó kereskedő figyelmezteti az autóvásárlót, hogy ne szóljon a finanszírozónak a reklámszerződésről, többen ugyanis ilyen esetekben az ügyfél minősítésétől függetlenül elzárkóznak a hitelnyújtástól.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.








