A német autógyártók a pénzügyi válság óta nem tapasztalt nyomás alá kerültek a július-szeptemberi időszakban - derül ki az EY könyvvizsgáló és tanácsadó cég hétfőn...
Jelentős összeget ad a kormány a taxi- és carsharing-cégeknek elektromos autók beszerzésére, de tovább fejlesztenék a töltőhálózatot is.
Csaknem 60 és fél milliárdos keretet hozna létre a kormány, amelyből elektromos autók vásárlását segítenék a taxicégeket és az autómegosztással foglalkozó vállalkozásokat is - mindezt a csütörtök este megjelent Magyar Közlönyből tudhattuk meg.
A miniszterelnök által aláírt rendelet arról szól, hogy utasítja Varga Mihály pénzügyminisztert arra: minél hamarabb különítsen el 60,35 milliárd forintot, melyből nem csak az e-autók beszerzését támogatná a kormány, de tovább építenék az elektromos töltőhálózatot is.
A keretben a területfejlesztési és gazdaságfejlesztési miniszterek által végrehajtandó feladatokra legfeljebb 30,35, az energiaügyi miniszter céljaira maximum 30 milliárd forintot előirányoznak, amelybe benne vannak a lebonyolítási díjak is.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








