Durván felment az ilyen használt kocsik ára: aranyat érhet most egy ilyen a garázsban
A magyar piacon a legtöbb új autó alapára ma már meghaladja az 5 millió forintot.
A magyar piacon a legtöbb új autó alapára ma már meghaladja az 5 millió forintot.
Az amerikai autóvásárlók egyelőre nem tapasztalnak jelentős áremelkedést a Trump-féle autóipari vámok áprilisi bevezetése óta, de a szakértők szerint ez hamarosan megváltozhat.
Ismét jelentősen felülmúlja az elektromos és hibrid hajtáslánccal ellátott gépjárművek iránti érdeklődés a tavalyi szintet.
Idén májusban 10 527 import használt személyautó kapott hazai rendszámot, ezzel az országba áramló használt autók havi mennyisége immár tartósan a tízezres szint fölött tartózkodik.
A nyáron célzott akcióval is fellépnek a parkolóhelyeket indokolatlanul foglaló, elhagyott autók ellen.
Áprilisban már nőtt, de az év első négy hónapjában még elmaradt az egy évvel korábbi mögött a forgalomba helyezett új autók száma.
Ismét mozgalmas hét áll mögöttünk: alábbi összefoglalónkban összegyűjtöttük a 20. hét legfontosabb, legérdekesebb, legolvasottabb cikkeit a Pénzcentrumról.
A BYD elektromos autói áprilisban először előzték meg a Tesla eladásait Európában, miközben az amerikai gyártó kereslete folyamatosan csökken.
A Pénzcentrum összeszedte, melyek 2025 közepén a legolcsóbban megvásárolható új autók Magyarországon. 6 millió alatt már nagyon kevés opció maradt.
Magyarországon már az első két hónapban többen haltak meg idén a közutakon, mint a korábbi években összesen.
A Skoda Auto globális eladásai az idei első negyedévben 8,2 százalékkal nőttek, miközben a hibridek és elektromos autók értékesítése megduplázódott.
A statisztika meglepetése: a korábban megbízhatóságáról ismert Toyota több modellje is gyenge eredményt ért el.
Évente kötelező műszaki vizsgára kötelezné a tíz évnél idősebb autókat az Európai Bizottság új javaslata, amely alapjaiban változtathatja meg a jelenlegi rendszert.
A régebbi plug-in hibrid autók tulajdonosai 2026 novemberéig még élvezhetik a zöld rendszám nyújtotta kedvezményeket, ezért egyelőre kevesen cserélik le a rendszámukat.
Az elektromos autók iránti kereslet húzta fel márciusban az európai autóeladásokat, a benzines és dízel modellek iránt csökkent az érdeklődés.
A stratégiaváltás érinti a szegedi gyárberuházást és a vállalat teljes magyarországi jelenlétét is.
Bár a kilométeróra-állással ellentétben az akkumulátor-kapacitás adatát közvetlenül nem tudják módosítani, a csalók más módon járnak el.
A kamatmentes részletfizetés, vagy a 0% THM ára gyakran a magasabb vételárban köszön vissza.
Több mint egymillió forinttal csökkent az elektromos gépjárművek átlagára 2024 első negyedévéhez képest.
2025 áprilisától kikerül a motorszám a magyar forgalmikból, ami egyszerre jelent könnyítést és hordoz magában kockázatokat.