A nagy áruházláncok az ünnepek előtt több modellnél is komoly árengedménnyel csábítják a vásárlókat. Megnéztük, milyen airfryereket és milyen árakon kínálnak most a hazai üzletek.
Látványosan emelkedik az áruházlánc online shopjában vásárlók száma és egyre növekszik a szolgáltatásba bevont terület is. 2021. július 1-től a SPAR online shopban beszerzett áruk otthoni kiszállítását már a Fejér megyei székhelyen is igénybe vehetik a vevők.
Székesfehérvár mintegy százezer lakosával nőtt 2021. július 1-től azon vásárlók száma, akik igénybe vehetik a SPAR online shopot és a házhoz szállítási szolgáltatást. A vállalat tavalyelőtt közel egymilliárd forintos fejlesztésnek köszönhetően indította útjára az új lakossági árubeszerzési formát, amely időtakarékos és kényelmes.
„Áruházláncunk üzletpolitikájának fókuszában a mindenkori vásárlói igények minőségi kiszolgálása áll. A SPAR online shop ezt az elvet teljesíti, amikor a megrendelt árukat hibátlanul és időben kézbesíti a fogyasztókhoz. A kereslet- és forgalombővülés indokolta, hogy Székesfehérvárt is bevonjuk a szolgáltatásba és terveink szerint ezt a lehetőséget újabb településekkel osztjuk meg még az idén”
– mondta Maczelka Márk, a SPAR Magyarország kommunikációs vezetője. Házhoz szállítási szolgáltatással a Fejér megyei székhelyen hétfőtől péntekig 8:00 és 22:00 óra között, szombaton 8:00 órától 18:00 óráig, kétórás idősávokban rendelhetnek a vásárlók. Az online shopban ugyanazon az áron lesz elérhető 21 ezernél is több árucikk, mint amelyek bármely INTERSPAR hipermarket kínálatában is megtalálhatóak. Az online shop számos digitális eszközön elérhető: okostelefonon, tableten és asztali számítógépen is leadható a rendelés.
A házhoz szállítással jelenleg Budapesten és közel ötven környező településen, Tatabányán és szűkebb vonzáskörzetében, illetve a Velencei-tó vidékének tíz, turisztikailag frekventált településén – Agárdon, Baracskán, Gárdonyon, Kápolnásnyéken, Martonvásáron, Nadapon, Pákozdon, Sukorón, Tárnokon és Velencén – élhetnek a vásárlók.
Bárkinek járhat ingyen 8-11 millió forint, ha nyugdíjba megy: egyszerű igényelni!
A magyarok körében évről-évre nagyobb népszerűségnek örvendenek a nyugdíjmegtakarítási lehetőségek, ezen belül is különösen a nyugdíjbiztosítás. Mivel évtizedekre előre tekintve az állami nyugdíj értékére, de még biztosítottságra sincsen garancia, úgy tűnik ez időskori megélhetésük biztosításának egy tudatos módja. De mennyi pénzhez is juthatunk egy nyugdíjbiztosítással 65 éves korunkban és hogyan védhetjük ki egy ilyen megtakarítással pénzünk elértéktelenedését? Minderre választ kaphatsz ebben a cikkben, illetve a Pénzcentrum nyugdíj megtakarítás kalkulátorában is. (x)
Az áruházlánc felmérése szerint az online shop-szolgáltatást főleg 35-44 éves városi vagy az agglomerációban élő családos, átlagjövedelem feletti keresetű hölgyek, illetve a 65 éven felüli nyugdíjasok veszik igénybe.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








