Döbbenetes: ennyi pénzt szánnak karácsonyi ajándékokra idén a magyarok
Egy friss felmérés szerint a közeli hozzátartozóknak a legtöbben 5-20 ezer forint között vásárolnak idén karácsonykor
Egy friss felmérés szerint a közeli hozzátartozóknak a legtöbben 5-20 ezer forint között vásárolnak idén karácsonykor
Porszívók, konzolok és szárítógépek is kerültek a kosárba.
A magyar vásárlók kedvenc online kereskedője a Temu, míg az offline vásárlás nem tért el jelentősen a mindennapi trendektől.
A 16–19 éves lányok első számú közösségimédia-felülete egyértelműen a TikTok, a fiúk körében azonban a YouTube bizonyult népszerűbbnek.
Az év ezen időszakában különösen fontos a tudatos vásárlás, mivel sok vállalkozás megpróbálja kihasználni a fokozott vásárlási kedvet - figyelmeztet a GVH.
A magyar vállalkozók számára gazdasági okok mellett van számos más motivációs tényezője is, amiért a teljes céget külföldre költöztetik.
A Temu és a Shein online marketingkiadásai megnehezítik más kiskereskedők és márkák helyzetét a Black Friday-vásárlók elérésében.
A szárazvirágok piaca komoly változásokon ment keresztül az elmúlt években: alkalmazkodni kell a piaci trendekhez.
Szinte minden magyar válaszadó (97%) tervez online vásárlást az év végi ünnepek közeledtével.
A gombászás iránt egyre többen érdeklődnek, szerveződnek erre túracsoportok, online kurzusok, és természetesen hivatalos gombaszakellenőri képzésre is be lehet fizetni.
Vitézy Dávid új elképzelése szerint a hagyományos parkolóórák és az aprópénz használata teljesen megszűnne.
Az online kötések átlagdíja a tavalyi szint közelében, 32-33 ezer forint között alakul.
November 20–án tartott háttérbeszélgetést a KiberPAJZS projekt, amin a Pénzcentrum is részt vett.
Szeretteinkkel szívesebben találkozunk személyesen karácsonykor, az ajándékokat viszont egyre gyakrabban online vásároljuk meg.
Jobb, ha felkészülnek a vásárlók, hogy a webshopok és csomagküldők év végi túlterheltsége ugyanis azt eredményezheti, hogy megnyúlnak a szállítási idők, akadoznak a szolgáltatások.
A magyar fogyasztók 85%-a előre megválasztott időpontban szeretné átvenni online rendeléseit.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Az új év közeledtével sokan elgondolkodnak szokásaikon és céljaikon, de egy fontos kérdés gyakran elkerüli a figyelmünket: mit szeretünk valójában?
Kezdjünk el időben felkészülni a karácsonyra, és használjuk ki a novemberi kedvezményeket.
Bár egyre többet költünk külföldön, ez korántsem csak Magyarországra jellemző.