Rosszul járhatnak a vásárlók: árrobbanásra figyelmeztet az Aldi vezetője
Az Aldi vezetője figyelmeztet, hogy a novemberi költségvetés bizonytalanságot okozhat a karácsonyi szezonban.
Az Aldi vezetője figyelmeztet, hogy a novemberi költségvetés bizonytalanságot okozhat a karácsonyi szezonban.
Extrém magas keresletet hozott és a piac egészét felpezsdítette: a tranzakciószám egy hónap alatt 20%-ot ugrott,
Már tíz éve annak, hogy a Pepco megvetette a lábát Magyarországon. Most tovább terjeszkednének, erről pedig a Pénzcentrumnak mesélt a cég operatív igazgatója.
A közel egy évtizeden át tartó, átlagosan 10%-os éves növekedés után a szektor tavaly visszaesett.
A nyugdíjasok számára kiadott 30 000 forintos élelmiszer-utalvány kapcsán Tesco is komoly akciót hirdetett. Korábban a Lidl és az Aldi is kedvezményeket hirdetett a jogosultaknak.
Az elmúlt hónapban megduplázódott az érdeklődők száma.
A digitális marketing dominanciája ellenére a fizikai formátumok maradtak a vásárlók preferált csatornái az élelmiszer és kiskereskedelmi ajánlatok fogadására.
Az infláció és a megugró árak miatt világszerte, így Magyarországon is egyre gyakoribbak a bolti lopások, miközben rohamosan terjednek az önkiszolgáló kasszák. Ez pedig rossz elegy.
Bár júniusban éves alapon 3 százalékkal nőtt a kiskereskedelmi forgalom Magyarországon, a szektor szereplői szerint messze nem egyértelmű a fellendülés.
Az Otthon Start Program szeptemberi indulása jelentős hatással lesz az ingatlanpiac belső dinamikájára, különösen a vásárlási motivációk szempontjából.
Az áruházlánc tapasztalatai szerint sok szülő már júliusban elkezdi a beszerzést.
Habár a robotporszívók között is van különbség abban a tekintetben, hogy milyen jól takarítják ki a lakást, általánosságban elmondható, hogy még a legjobbak sem olyan hatékonyak.
Több mint 500 millió visszaváltott italcsomagolással a Lidl és közel 2,7 millióval a Kifli.hu is jelentős szereplője lett az országos palackvisszaváltási rendszernek.
A légkondicionáló használatát és a könnyű ruházatot tartják a leghatékonyabb módszernek a nyári forróság ellen a magyar vásárlók.
A fogyasztók egyre tájékozottabbak, és egyre erőteljesebben követelik a káros vegyi anyagok használatának szigorúbb szabályozását.
A Spanyolországból származó termékből Magyarországba is érkezett több magyar vállalkozás részére.
A cég célja, hogy 2026-ra közel 100, 2027-re pedig akár 200 boltban alkalmazza ezt az innovációt.
21 márka 52 botmixerét tesztelte nemzetközi együttműködésben a Tudatos Vásárlók Egyesülete.
A Glamour-napokon is nő a kereslet a szépség- és háztartási termékek iránt, a vásárlók pedig egyre tudatosabbak.
A kormány legújabb találmánya, az Otthon Start program további lendületet adhat a már most is erőteljes növekedést mutató hitelpiacnak.