Inkább ráfizetnek a magyarok, minthogy lemondjanak erről vásárláskor: mit tudhatnak?
A vásárlók ma már jóval alaposabban tájékozódnak a webáruház és a mögötte álló cég valódiságáról, mint pár évvel ezelőtt.
A vásárlók ma már jóval alaposabban tájékozódnak a webáruház és a mögötte álló cég valódiságáról, mint pár évvel ezelőtt.
Az online vásárlók döntő többsége internetes keresők segítségével tájékozódik egy-egy fogyasztói döntés előtt.
Egyre több helyen elérhető az online kiszállítási és Drive-In lehetősége is az üdülőhelyeken, akár aznapi átvétellel.
Az uniós tagállamok közül a második legnagyobb mértékben nőtt az internetet vásárlásra is használók aránya Magyarországon az elmúlt öt évben.
A magyar szülők és nagyszülők átlagosan 11.800 forintért vásárolnak online, és 7 600 forintért választanak gyereknapi ajándékot az áruházakban.
A változás a nyár és a turisztikai szezon csúcsának közeledtével a szállodák és a közvetítőoldalak között kialakult gyakorlat jelentős átalakulását is magával hozhatja
Európában a magyar e-kereskedelem mutatta a második legnagyobb mértékű növekedést.
Az eladók túlnyomó része nem szívesen oszt meg személyes történetet, pedig az feljebb viheti az árat.
Idén is sokat változtak a magyarok online vásárlási szokásai.
Legtöbbször a bárányhúsos nedves tápra esküsznek a gazdik, de dobogós lett a kölyökkutyáknak szánt csirkehúsos konzerv is.
Jövőhéten, május 28-án lép életbe a fogyasztóvédelmi szabályok korszerűsítését és az uniós fogyasztóvédelmi jog kiigazítását célzó magyar szabályozási rendszer.
A Google együttműködve a Visa, a Mastercard és az American Express vállalatokkal virtuális kártyákat vezet be a Chrome és az Android rendszereibe, számolt be a portfolio.hu.
"Ezt nevezik ügyfélbarát szolgáltatásnak, de most komolyan???" - háborgott a Pénzcentrum egyik olvasója a JYSK online szolgáltatása kapcsán.
A GKID legújabb felméréséből kiderül, hogy melyek is voltak a legnépszerűbb online áruházak Magyarországon. Sok a listán a teljesen magyar kézben lévő üzletlánc is!
"Talán ez az az év, amikor a súly átkerül az árversenyről a szolgáltatások minőségének versenyére" - vélekedett a 2022-es kilátásokról Várkonyi Balázs.
A világ vezető márkái félreteszik a verseny okozta kényszert, hogy nagyobb társadalmi és környezeti problémákkal (pl. a klímaváltozással) foglalkozzanak.
A viharfelhők ellenére sem várható jelentősebb visszaesés az online divatkereskedelemben.
Idén tavasszal az örökzöldek és a díszcserjék a legnépszerűbbek az online piactéren.
Folyamatosan nő az internetes csalások száma, de egy kis odafigyeléssel könnyedén ki tudjuk védeni őket. Ezeket tartsuk szem előtt a következő vásárláskor!
A legtöbb csomag Kínából érkezik, és legtöbbször műanyag mütyüröket, bizsukat és egy bizonyos gyerekek körében igen népszerű játékot tartalmaz.