A Magyar Posta közleménye szerint azok számára, akik meghatalmazott útján veszik át postai küldeményeiket, időszerűvé vált a meghatalmazások megújítása.
Itthon is egyre megszokottabb a mindennapi vásárlások során hitelkártyával fizetni, hála a széleskörű kedvezményeknek és az extra szolgáltatásoknak - írja a Népszava.
Hazánkban is egyre többen és több helyen használják a hitelkártyát vásárláskor. Eddig leginkább szupermarketekben és benzinkutaknál fizettek a vásárlók hitelkártyával, de hála a széleskörű kedvezményeknek, mint például a költések utáni jóváírások, valamint a PayPass funkciónak, már az újságosnál vagy a pékségben is növekszik a hitelkártyás fizetések száma.
2013. első félévében minden negyedik forintot kártyás vásárlással költöttek el. Mivel a folyószámlás kártyákhoz képest számos előnnyel rendelkeznek a hitelkártyák, ezért nem meglepő, hogy az utóbbi években folyamatosan növekszik a hitelkártya-forgalom, évente átlagosan 18-20 százalékkal. A Cetelem becslése szerint a tavalyi évben már közel 300 milliárd forintot költöttek el hitelkártyával.
A többség hagyományos bevásárlások alkalmával használja a hitelkártyát, de benzinkutakon is gyakran használják fizetőeszközként. De elektronikai eszközök, ruhák, gyógyszerek, lakberendezési tárgyak és barkácsáru megvásárlására is sokan használják a kártyát. A tavalyi év első hat hónapjában egy-egy vásárlás alkalmával mintegy 7500 forintot költöttünk átlagosan hitelkártyánkkal.
Érdekesség, hogy közel tíz százalékkal több nő használ hitelkártyát, mint férfi. Ennek az lehet az oka, hogy a mindennapi bevásárlásokat általában a családanyák és feleségek végzik.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Brutális hiba, ha egy munkáltató csak a fizetéssel akarja megtartani a dolgozóit: ez ma már kevés
Berta Pétert, a WHC Csoport ügyvezetőjét kérdeztük.
-
Közel 170 háztartási és higiéniai termék lesz olcsóbb ezekben az üzletekben
A PENNY Magyarország által bevezetett árcsökkentés a diszkontlánc vegyi áru választékának csaknem felét érinti.
-
A kozmetikai márkák sikere már nem csak a boltok polcain dől el (+Videó)
A Rossmann Beauty Expo-ra idén több mint 5500-an látogattak el.


