Az Electrolux 2024 januártól nem folytatja tovább a hűtőszekrények gyártását nyíregyházi gyárában.

Először a világon Komáromban használják a kiterjesztett valóságot gyártási környezetben - mondta el a Business Menü Bombera Krisztinával interjúsorozat nyolcadik epizódjának főszereplője Tálos Péter, a Menedzserszövetség Év Menedzsere Díj kitüntetettje.
Tálos Péter közel 20 évedolgozik a Foxconn magyarországi leányvállalatainál vezetőként. A Foxconn a világ egyik legnagyobb árbevételű vállalatcsoportja, minden kontinensen jelen van, és több mint egymillió embert foglalkoztat.
Komáromban az augmented reality-t, azaz a kiterjesztett valóságot használják gyártási környezetben, ez pedig globális szempontból is újdonságnak számít. Egy AR-szemüveggel a tesztcsarnokban körbenézve nem csupán az eszközöket látja a felhasználó, hanem az eszközök paramétereit, tulajdonságait is, és virtuális gombokkal promgramokat, műveleteket tud elindítani. Így egy konkrét termék előállításában lehet részt venni a tesztelés fázisában.
Nézzék meg a Business Menü videósorozat nyolcadik részében Tálos Péterrel készített mélyinterjút, melynek végén vendégével Buday Kollárik Tímeával, a Menedzserszövetség ügyvezetőjével arról beszélget Krisztina, hogy miért is fontos a Menedzserszövetség számára ez a különdíj és mi az üzenetük a díj átadásával.
Tálos Péter úgy látja, egy kis ország is meg tudja valósítani a gazdasági csodát, ehhez próbálnak hozzájárulni a komáromi gyárban is. A kiterjesztett valóságot ipari környezetben használják fel és mesterséges intelligenciával korszerűsítik gyártási folyamataikat.
Elmondta azt is, hogy fontos számára, hogy az innovációs együttműködéseket mindig magyar partnerekkel közösen végezzék, és a keletkezett szellemi terméket a magyar fél tulajdonában hagyják.
Az elmúlt hetekben a Pénzcentrumon bemutattuk a Menedzserszövetség Év Menedzsere Díj kitüntetettjeit.
Címlapkép: Menedzserszövetség
Hivatalosan is elindította befektetési kampányát a Brancs közösségi piactér, amely rekordérdeklődéssel zárta az előregisztrációs kampányát.
Év végén két újabb izgalmas kampány ért el kiemelkedő sikereket a Brancs piacterén.
Most viszont bemutatunk 3 olyan projektet, amikről valószínűleg sokat fogunk még hallani 2023-ban!
A könyv szerzőjét, Zubreczki Dávidot kérdeztük a balatoni fejlesztésekről, a városnézésről, építészetről és hogy mitől lenne élhetőbb Budapest. Interjú.
-
Alapanyagtól a vásárlóig: így áll a fenntarthatósághoz a piacvezető kiskerlánc
A Lidl Magyarország a környezettudatosság mellett érvel.
-
Visszatér a korábbi slágertermék: újra elérhető tőke- és hozamvédett befektetési alap a piacon
Fenntartható élelmiszergazdaság és energetika felpörgése akár 20 százalék hozamot is adhat 5 év alatt az OTP-nél.
-
Újra eljött a bankbetétek ideje?
Már 10 százalék feletti lekötött betét is van a piacon – a MagNet értékelte a helyzetet.
- Szexre akarhatta kényszeríteni női alárendeltjeit a katonatiszt
- Újabb bankra kapott engedélyt az OTP
- Dán válogatottat igazolt a Ferencváros a holland élvonalból
- Új vezetőket neveztek ki a Vodafone Magyarország élére
- Ingatlanpiac: csökkent az eladott lakások mennyisége és ára is
- Setényi János: van elég tanár, túl sok az intézmény, de béremelésre szükség van
Digital Transformation 2023
Sustainable Tech 2023
Biztosítás 2023


