Zsarolás miatt fogták el egy egészségügyi szolgáltatást nyújtó cég két vezetőjét, akik havonta egymillió forintért cserébe garantálták egy versenytársuknak hogy a cégét nem szorítják ki...
Először a világon Komáromban használják a kiterjesztett valóságot gyártási környezetben - mondta el a Business Menü Bombera Krisztinával interjúsorozat nyolcadik epizódjának főszereplője Tálos Péter, a Menedzserszövetség Év Menedzsere Díj kitüntetettje.
Tálos Péter közel 20 évedolgozik a Foxconn magyarországi leányvállalatainál vezetőként. A Foxconn a világ egyik legnagyobb árbevételű vállalatcsoportja, minden kontinensen jelen van, és több mint egymillió embert foglalkoztat.
Komáromban az augmented reality-t, azaz a kiterjesztett valóságot használják gyártási környezetben, ez pedig globális szempontból is újdonságnak számít. Egy AR-szemüveggel a tesztcsarnokban körbenézve nem csupán az eszközöket látja a felhasználó, hanem az eszközök paramétereit, tulajdonságait is, és virtuális gombokkal promgramokat, műveleteket tud elindítani. Így egy konkrét termék előállításában lehet részt venni a tesztelés fázisában.
Nézzék meg a Business Menü videósorozat nyolcadik részében Tálos Péterrel készített mélyinterjút, melynek végén vendégével Buday Kollárik Tímeával, a Menedzserszövetség ügyvezetőjével arról beszélget Krisztina, hogy miért is fontos a Menedzserszövetség számára ez a különdíj és mi az üzenetük a díj átadásával.
Tálos Péter úgy látja, egy kis ország is meg tudja valósítani a gazdasági csodát, ehhez próbálnak hozzájárulni a komáromi gyárban is. A kiterjesztett valóságot ipari környezetben használják fel és mesterséges intelligenciával korszerűsítik gyártási folyamataikat.
Elmondta azt is, hogy fontos számára, hogy az innovációs együttműködéseket mindig magyar partnerekkel közösen végezzék, és a keletkezett szellemi terméket a magyar fél tulajdonában hagyják.
Az elmúlt hetekben a Pénzcentrumon bemutattuk a Menedzserszövetség Év Menedzsere Díj kitüntetettjeit.
Címlapkép: Menedzserszövetség
Újabb olcsó ruhákkal támadó online bolt törhet be Magyarországra: mit lép erre a Vinted, Shein, H&M?
A ThredUp nevű online áruház az európai tevékenységét amerikai üzleti modelljével összehangolva, a bizományosi bevétel növelésére összpontosít a következő években
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
Az STRT Holding közleménye szerint 8+30 millió forint befektetés és tapasztalt mentorgárda várja a jelentkezőket.
A hiánypótló naturális, és letisztult berendezési trendeket kedvelő fotós közösség számára a Nordix már nem ismeretlen.
-
Így vásárolj 50 százalékkal olcsóbban az ALDI-ban: itt az ételpazarlás vége
Az ALDI Magyarország kiterjesztette élelmiszermentési programját.
- Imre Bence: ez egy újabb lépcsőfok a magyar kézilabdának
- Jelentősen átalakítja a szülészeteket a kormány - a nap hírei
- Telt ház előtt játszik a magyar fociválogatott pénteken
- Állami támogatások: komoly feszültségforrás készül az EU-tagállamok között
- Az eddigi külügyminiszter alakít kormányt Bulgáriában
- Váratlan előnyét találták meg a Covid-oltásoknak