A hét közepén rövid napos időszak jöhet, karácsony után viszont a hőmérséklet akár az átlag alá is süllyedhet.
Az idei nyár több olyan utazási irodának is hatalmas fellendülést hozott, amely kriptovalutát is elfogad. Az ügyfelek elsősorban a biztonság és kényelem miatt választják ezt a fizetési formát.
A kriptovaluták gyorsan népszerű fizetési móddá váltak a modern utazók körében, ezt bizonyítja, hogy egy év alatt, 2023 januárja és 2024 januárja között, a Travala online utazási iroda kriptovalutás foglalásainak tranzakciós volumene 46 százalékkal nőtt az egy évvel korábbi időszakhoz képest, a Binance Pay pedig folyamatosan a legnépszerűbb fizetési lehetőségek közé tartozott. Az online utazási iroda felhasználóinak 80 százaléka tavaly kriptóval fizetett az utazásért.
A Despegar, Latin-Amerika egyik vezető online utazási ügynöksége, az első olyan online utazási ügynökség lett a régióban, amely minden szolgáltatásáért elfogadja a kriptovalutát. A legnépszerűbb úti célok foglalásakor a tranzakciók 51százalékát a Despegar alkalmazáson keresztül végezték, főként a 35 év alatti első felhasználók.
A fizetési megoldást biztosító Binance Pay összekapcsolja az utazókat a kriptovalutát elfogadó kereskedők hálózatával. Segítségével az utazók az egész utazásukat - a repülőjegytől a szállásig és programokig - lefoglalhatják anélkül, hogy valaha is valutát kellene váltaniuk vagy nemzetközi átutalási díjakat kellene fizetniük.
Egy nemrégiben a Traders of Crypto által készített tanulmány szerint az utazásszervező- és közvetítő vállalatok vezető szerepet játszanak a kriptovaluták elfogadásában, az ágazat vállalkozásainak körülbelül 11,5 százaléka már integrálta a blokklánc alapú fizetéseket. A Singapore Airlines például blokklánc-alapú hűségprogramot dolgozott ki, amely lehetővé teszi a törzsutasok számára, hogy mérföldjeiket digitális tokenekké alakítsák át, amelyeket az adott légitársaság ökoszisztémájában különböző szolgáltatásokra válthatnak be.
LAKÁST, HÁZAT VENNÉL, DE NINCS ELÉG PÉNZED? VAN OLCSÓ MEGOLDÁS!
A Pénzcentrum lakáshitel-kalkulátora szerint ma 20 000 000 forintot 20 éves futamidőre már 6,89 százalékos THM-el, havi 150 768 Ft forintos törlesztővel fel lehet venni az ERSTE Banknál. De nem sokkal marad el ettől a többi hazai nagybank ajánlata sem: a CIB Banknál 6,89% a THM, míg a MagNet Banknál 7,03%; a Raiffeisen Banknál 7,22%, az UniCredit banknál pedig 7,29%. Érdemes még megnézni magyar hitelintézetetek további konstrukcióit is, és egyedi kalkulációt végezni, saját preferenciáink alapján különböző hitelösszegekre és futamidőkre. Ehhez keresd fel a Pénzcentrum kalkulátorát. (x)
Az utazók számára a blokklánc-alapú identitásellenőrzés az egyik legfontosabb pozitívum, mert így ahelyett, hogy harmadik félre bíznák az érzékeny információik tárolását egy központosított, hackertámadásoknak kitett adatbázisban, a blokklánc rendszerekben tárolt hitelesített adatokat csak akkor kell megosztaniuk az utazási cégekkel vagy kormányokkal, amikor szükséges.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








