Rohamkocsival vitték kórházba a fiatal nőt, akit egy budapesti szórakozóhely előtt késelhettek meg.
Ismét csalók élnek vissza a BKK nevével a Facebookon - számolt be a Blikk.
Ismét csalók élnek vissza a Budapesti Közlekedési Központ (BKK) nevével a közösségi médiában. Egy gyanús Facebook-oldalon, amely a "Budapest tömegközlekedés" nevet viseli, olyan hamis akciót hirdettek meg, amely szerint a BKK fennállásának 14. évfordulója alkalmából 500 darab Budapest-bérletet sorsolnak ki.
Ez az állítólagos nyereményjáték azonban nem más, mint átverés.
A megtévesztő bejegyzés alatt számos hamis profil kommentjei olvashatók, amelyekben azt állítják, hogy már meg is kapták a rendkívül kedvezményes, mindössze 950 forintba kerülő, fél évig érvényes bérletet. Azonban alaposabb vizsgálat után kiderül, hogy ezek a profilok frissen létrehozottak, és a rajtuk szereplő képek hamisítványok.
A bejegyzésben található link nem a BKK hivatalos weboldalára, hanem egy gyanús "history303.com" nevű oldalra irányítja a felhasználókat. Bár az oldal magyar nyelvű szövege viszonylag helyesnek tűnik, a nyereményjáték kérdéseinél már egyértelműen látszik, hogy csupán gépi fordításról van szó.
Nem ez az első ilyen eset egyébként - az elmúlt időszakban számos bejelentés érkezett a BKK-hoz adathalász csalók tevékenységéről, akik a közlekedési vállalat nevében hirdettek különböző utazási kedvezményeket.
JÓL JÖNNE 3 MILLIÓ FORINT?
Amennyiben 3 000 000 forintot igényelnél 5 éves futamidőre, akkor a törlesztőrészletek szerinti rangsor alapján az egyik legjobb konstrukciót havi 64 021 forintos törlesztővel a CIB Bank nyújtja (THM 10,68%), de nem sokkal marad el ettől az ERSTE Bank (THM 10,83%) ígérő ajánlata sem. További bankok ajánlataiért, illetve a konstrukciók pontos részleteiért (THM, törlesztőrészlet, visszafizetendő összeg, stb.) keresd fel a Pénzcentrum megújult személyi kölcsön kalkulátorát. (x)
A BKK közleménye szerint ezek a megtévesztő Facebook-oldalak a vállalat arculati elemeit és fényképeit felhasználva hirdetnek ingyenes vagy kedvezményes árú jegyeket és bérleteket. A közlekedési központ figyelmeztet, hogy ezeknek az oldalaknak kizárólagos célja a felhasználók személyes és bankkártyaadatainak megszerzése.
A BKK arra kéri az utasokat, hogy legyenek körültekintőek, és csak a hivatalos csatornákon keresztül vásároljanak jegyeket és bérleteket. Az ilyen jellegű csalások elkerülése érdekében fontos, hogy mindig ellenőrizzük az információk forrását, és ne adjuk meg személyes adatainkat gyanús weboldalakon.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








