Fapados légitársaság létrehozatalát tervezi az Air France belföldi utak lebonyolítására, hogy versenyre keljen a Franciaországban már működő Easyjettel.
Vállalati forrásból származó, de a vezetés által meg nem erősített hírek szerint az egyik lehetőség az lenne, hogy az Air France-KLM kebelén belül létrejönne egy új cég, s a vállalat meglévő állományából irányítanának át munkatársakat Marseille, Nizza és Toulouse repülőterére.
Az Air France-KLM egyelőre nem kommentálta az értesülést, az összevont csoportnak már van egy fapados cége, a Transavia.
Jelenleg az Easyjet napi hét járatot üzemeltet Párizs és Nizza között, a társaság saját adatai szerint 85 százalékos kihasználtsággal. Az Air France nem tesz közzé adatot gépeinek kihasználtságáról, szakszervezetiek szerint a válság miatt a belföldi utakon több volt a kiadás, mint a bevétel.
Beszámolók szerint az 1-3 éves korosztály 25%-a - tehát minden negyedik gyermek - elutasít valamilyen ételt, és sokuknál óvodás, általános iskolás korban is fennáll még a probléma.
Az egyre népszerűbb finanszírozási forma itthon is gyorsan terjed, egyre többen ismerik és használják.
Bár sokat fejlődött az utóbbi években a hazai startup ökoszisztéma, még egy nagyságrenddel, szinte minden fontos mutatóban le van maradva a régiós élvonaltól.
A 120 fős tulajdonosi közösség mellé most Balogh Petya cége is beszállt a Brancs közösségi finanszírozási platformba.
-
Videó: Budapesten rendezték a klímaszerelők világbajnokságát
Elméleti teszt, hibaelhárítási és forrasztási feladat várta a szerviztechnikusokat.
-
A férfiak jobban állnak anyagilag és határozottabbak is a pénzügyekben
A nők nagyobb eséllyel élték fel megtakarításaikat az elmúlt években.
-
Így lesz klímaberendezés a kerti kútból – startupokat díjazott az MVM
A hetedik alkalommal megrendezett MVM Edison startup versenyen az egyediség és a nemzetközi ambíciók is számítottak.
Sustainable World 2023
Portfolio Balaton Business Forum 2023
BUDAPEST - Pörgessük fel együtt a hazai KKV szektort!


