A Szerencsejáték Zrt. az Ötöslottóra építve különleges nyereményjátékot hirdet meg 2025 végére.
A Mozi+ és a Moziverzum csatornákon közzétett filmek és előzeteseik kapcsán is a román társhatósághoz fordult a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) Médiatanácsa.
A Médiatanács bejelentések alapján vizsgálta meg a román joghatóság alá tartozó Moziverzumon április 10-én sugárzott a Terminátor 2. – Az ítélet napja, valamint a 2023. május 8-án 21 órától a Mozi+ csatornán közzétett Kampókéz című műsorszámokat és azok előzeteseit. A hatóság minkét műsorszám esetében megállapította, hogy azok korhatári besorolása és közzétételének időpontja nem felelt meg a magyar szabályoknak.
A Terminátor 2. című filmet a médiaszolgáltató „A következő műsorszám csak szülői engedéllyel ajánlott” besorolással látta el, azonban az a magyar szabályok alapján a „16 éven aluliak számára nem ajánlott” korhatári kategóriába tartozónak minősül, és csak 21 és 5 óra között lehetett volna közzétenni a sérüléseket ábrázoló jelenetek és a trágárság megjelenítése miatt.
A Kampókéz című horrorfilmet a szolgáltató a „15 éven aluliaknak nem ajánlott” kategóriába sorolta, azonban az abban szereplő különösen kegyetlen, erőszakos jelenetek elnyújtott, naturális bemutatása miatt a „18 éven aluliak számára nem ajánlott” korhatári besorolás használata lett volna indokolt. A filmet a megfelelő kategóriába sorolva ráadásul 21 óra helyett csak este 10 óra után lehetett volna közzétenni.
A filmek előzeteseinek közzétételi időpontja sem felelt meg a magyar szabályoknak, mivel a médiatörvény szerint a műsorelőzetes nem tehető közzé olyan időszakban, amikor az általa bemutatott műsorszám nem lenne közzétehető. A Médiatanács a felmerült jogsértésekről értesíti a román társhatóságot, és kéri a szükséges intézkedések megtételét.
Vallott a 2025-ös X-Faktor győztese: erre költi 36 milliós nyereményét a raktárosként dolgozó Belano
Belano megnyerte az idei X-Faktort, és a győzelemmel járó 36 millió forintos nyereményét nem luxusra, hanem tudatosan a zenei karrierjére fordítja.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.







