A saját testét laboratóriumi projektté alakító Bryan Johnson most új célt jelentett be: szerinte 2039-re valósággá válhat az emberi halhatatlanság.
A ragadós száj- és körömfájás megjelenése miatt több balatoni állatkert, állatpark és természetvédelmi terület is kénytelen volt bezárni. A járványvédelmi intézkedések március közepéig érvényben maradnak, egyes helyeken pedig a kerékpáros közlekedést is korlátozták- közölte a welovebalaton.hu.
Ötven év után ismét felütötte fejét Magyarországon a ragadós száj- és körömfájás, ami miatt számos állattartó létesítmény kényszerült részleges vagy teljes bezárásra. A Balaton környékén több helyszín is szigorú korlátozó intézkedéseket vezetett be.
A Balaton-felvidéki Nemzeti Park közleménye szerint a Salföldi Major és a Kápolnapusztai Bivalyrezervátum március 17-ig zárva tart. A Salföldi Major esetében a március 15-re tervezett tavaszi nyitást is elhalasztják, az új időpontról később tájékoztatják a látogatókat. A Bivalyrezervátum területén a kerékpáros áthaladás is tilos.
Balatonfüreden a Koloska-völgyi Vadaspark is bezárt a járványveszély miatt. A Bakonyerdő Zrt. tájékoztatása szerint az állatok egészségének védelme érdekében hozott döntést szalagozással és figyelmeztető táblákkal jelzik a helyszínen.
A keszthelyi Festetics Imre Élményközpont állattartó területein március 17-ig látogatási tilalom van érvényben, amit szükség esetén meghosszabbíthatnak. Az intézmény Természet Háza részlege azonban továbbra is fogadja a látogatókat.
Bárkinek járhat ingyen 8-11 millió forint, ha nyugdíjba megy: egyszerű igényelni!
A magyarok körében évről-évre nagyobb népszerűségnek örvendenek a nyugdíjmegtakarítási lehetőségek, ezen belül is különösen a nyugdíjbiztosítás. Mivel évtizedekre előre tekintve az állami nyugdíj értékére, de még biztosítottságra sincsen garancia, úgy tűnik ez időskori megélhetésük biztosításának egy tudatos módja. De mennyi pénzhez is juthatunk egy nyugdíjbiztosítással 65 éves korunkban és hogyan védhetjük ki egy ilyen megtakarítással pénzünk elértéktelenedését? Minderre választ kaphatsz ebben a cikkben, illetve a Pénzcentrum nyugdíj megtakarítás kalkulátorában is. (x)
Balatonfenyvesen az Imremajori út külterületi szakaszán teljes útzárat vezettek be a környéken legelő szarvasmarha-állomány védelmében. A Hubertus Agráripari Bt. közlése szerint az általuk gondozott állatállományban egyelőre nem mutatták ki a vírust.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








