Megvolt a vasárnapi sorsolás is a Hatoslottón, ahol 600 millió forintért szállhattak harcba a játékosok. Lássuk, elvitte-e valaki a főnyereményt?
Széles Flóra másfél hónapja egy próbán eltörte a bokáját, ám a baleset körülményei körüli vita miatt hosszas egyeztetések zajlanak közte és a Budapesti Operettszínház között. A színésznő kezdetben nem volt hajlandó aláírni a jelentést, mert abból kimaradt, hogy görkorcsolyát kellett használnia a jelenetben. Bár a felek végül kompromisszumra jutottak, Flórára hosszú rehabilitáció vár, és valószínűleg ebben az évadban már nem térhet vissza a színpadra.
Hosszas egyeztetések zajlanak a háttérben a Budapesti Operettszínház és Széles Flóra között, miután a színésznő másfél hónapja egy próbán eltörte a bokáját. A vita tárgya a balesetről készült jelentés tartalma, amelynek komoly szerepe lehet egy esetleges peres eljárás során - írja a Blikk.
A baleset A cirkuszhercegnő című darab próbáján történt, ahol a színésznőnek görkorcsolyát kellett volna használnia. A színház és Széles Flóra eltérően értékeli a történteket, ami miatt a művésznő kezdetben nem volt hajlandó aláírni az ügyelői jelentést.
Egy bennfentes információi szerint a színház által készített eredeti jelentésből kimaradt a görkorcsolya említése, és csupán egy rosszul sikerült lépést jelöltek meg a sérülés okaként. Többszöri egyeztetés után végül sikerült olyan verziót megfogalmazni, amit mindkét fél elfogadhatónak talált.
Szakértők szerint az ilyen jelentések különös jelentőséggel bírhatnak, ha a munkaadóval vagy a biztosítóval nem sikerül megegyezni. "Ez a jelentés akkor kaphat szerepet, ha esetleg nem sikerül megegyezni a munkaadóval és a munkahelyi baleset miatt eljáró biztosítóval. Ezért is fontos az, hogy mi szerepel benne, mit ír alá az ember, így nem csoda, hogy Flóra nem akarta azt a verziót ellenjegyezni, hiszen nem a teljes igazság volt benne" - nyilatkozta egy színházi balesetekben jártas szakértő.
LAKÁST, HÁZAT VENNÉL, DE NINCS ELÉG PÉNZED? VAN OLCSÓ MEGOLDÁS!
A Pénzcentrum lakáshitel-kalkulátora szerint ma 20 000 000 forintot 20 éves futamidőre már 6,89 százalékos THM-el, havi 150 768 Ft forintos törlesztővel fel lehet venni az ERSTE Banknál. De nem sokkal marad el ettől a többi hazai nagybank ajánlata sem: a CIB Banknál 6,89% a THM, míg a MagNet Banknál 7,03%; a Raiffeisen Banknál 7,22%, az UniCredit banknál pedig 7,29%. Érdemes még megnézni magyar hitelintézetetek további konstrukcióit is, és egyedi kalkulációt végezni, saját preferenciáink alapján különböző hitelösszegekre és futamidőkre. Ehhez keresd fel a Pénzcentrum kalkulátorát. (x)
A színésznő a folyamatban lévő biztosítási ügyintézés miatt egyelőre nem kíván nyilatkozni. Környezetéből származó információk szerint hamarosan lekerülhet lábáról a fekvőgipsz, ezt követően azonban még hosszú rehabilitációs időszak vár rá. A felépülési folyamat része lesz egy mankós-járógipszes periódus, majd több hetes gyógytorna következik. A színésznő barátai szerint kevés az esély arra, hogy Széles Flóra még ebben az évadban visszatérjen a színpadra.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








