A saját márkás termékek növekvő népszerűségét több tényező befolyásolja, főként az olcsóbb ár és a minőség javulása.
A koronavírus-járvány ellenére, amennyiben nem romlanak tovább a gazdasági körülmények, megközelítheti 2019-es eladási eredményeit Magyarországon a BMW - mondta Maciej Galant, a BMW Group Magyarország ügyvezető igazgatója a márka 5-ös sorozatának bemutatóján. Az ügyvezető közlése szerint a BMW plug-in hibrid modelljeinek értékesítése az első nyolc hónapban 58 százalékkal bővült a tavaly azonos időszakihoz képest, az eladott 281 plug-in hibrid BMW egyre jelentősebb részarányt képvisel az eladásaik között.
A BMW most megújult 5-ös sorozata a márka egyik pillére a globális értékesítésben, így Magyarországon is. Az idén az év első 9 hónapjában 2536 BMW-t adtak el Magyarországon és az éppen frissülő 5-ös modell a legnépszerűbbek között volt (3-as sorozat: 368 db, X5: 332 db, X3: 253 db, 5-ös sorozat: 249 db) - tette hozzá.
Várakozásaik szerint a mostani megújulás további lendületet adhat a modell értékesítésének. Az új 5-ös BMW új plug-in hibrid hajtáslánccal, megújult külsővel és számos vezetést támogató rendszerrel kívánja megszilárdítani pozícióját a prémium üzleti szegmensben.
Maciej Galant arról is beszámolt, hogy a BMW Motorrad üzletáguk az idei nehéz gazdasági körülmények ellenére is rekordot ért el az első 9 hónapban, összesen 493 darab nagy motorkerékpárt értékesítettek az 500 köbcenti feletti kategóriában, 26 százalékos bővülést elérve a tavalyi azonos időszakhoz képest. A teljes BMW Motorrad kínálatot tekintve 557 darab a mérleg, amellyel 15 százalékot fejlődött a márka a 2019-es első három negyedévhez képest - mondta el Maciej Galant.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
Folytatódik az árcsökkentési program a Lidlben: mutatjuk, milyen akciók érkeztek
A magyar vásárlók különösen árérzékenyek, még mindig megnézik, hogy mire, mennyit költenek.
-
Erre most még kevesen gondolnak, amikor hitelt vesznek fel
Fáy Zsolttal, a MagNet Bank elnökével beszélgettünk.
-
Videó: bejutottunk a SPAR üzemébe, ahol évi 20 millió kg húst dolgoznak fel
Jelenleg több mint 360 ember dolgozik az üzemben.
-
Élethelyzetek, amiben kivédhető az anyagi kockázat (x)
Az elmúlt években különösen sok elbizonytalanító körülménnyel kellett szembenéznünk.
- Ezért továbbra is mi fizetünk a legkevesebbet Európában
- Kokaint és marihuánát terített egy vállalkozó Budapesten - videó
- Lemondott a gyanúba keveredett ukrán miniszter
- Egyelőre mégsem kap erősebb hatásköröket a versenyhivatal
- Egy mandátumot szerezhet az EP-választáson a Magyar Szövetség
- Hat bérletet hirdetnek meg az új évadra a Nemzeti Filharmonikusok