Tarol a BMW, Mercedes, Audi: nőnek az európai eladások, de nem mindenkinél
A három német autógyár még mindig tarol Európában, hárman együtt több mint egymillió darab új járművet adtak el az első hét hónapban.
A három német autógyár még mindig tarol Európában, hárman együtt több mint egymillió darab új járművet adtak el az első hét hónapban.
Némi megütközést váltott ki az autósok körében az, hogy az aktív felfüggesztést csak havi előfizetéssel lehet a BMW-nél igénybe venni.
X6-osra cserélte régebbi X5-ös autóját Szabó Zsófi. Nem semmi, mennyibe került.
Mutatjuk a legnépszerűbb modellt.
A vizsgált modellek kompjútereinek csupán harmada mutatta pontosan a fogyasztást.
Rekordév volt a tavalyi.
Nagy, neves gyártókat pontoztak le, de iszonyatosan.
2,5 millió forintos állami támogatással nagycsaládosoknak.
A Wallis Motor Pest flotta értékesítési programjáról Kele Andrással, a Wallis BMW üzletág kereskedelmi és marketing igazgatójával beszélgettünk.
Eláraszthatják Európát és így hazánkat is a kínai autók. Az ország autógyártása hamarosan az egy évben gyártott és értékesített autók számát tekintve piacvezető lehet a világban. A kínai kocsik már megjelentek szinte valamennyi kontinensen, így Magyarországon is. A távol keletiek a nyugati gyárakkal, például a Volkswagen, a Ford és a General Motors konszernekkel folytatott együttműködéseik során hatalmas szaktudásra tettek szert és elsajátították a modern autógyártás technikáját.
Az egyes nagy értékű vagyontárgyakról szóló törvény címével meglehetősen ellentmondásosan került szabályozásra személygépjárművek adója. A gépkocsikra ugyanis nem értékalapú, hanem teljesítményalapú vagyonadót vetett ki az Országgyűlés, aminek köszönhetően a jelenlegi helyzet az, hogy egyes nagyon olcsó, de erős autók is adókötelesek, míg sokszor az igen drága személygépjárművek tulajdonosai is megmenekülnek az extra adó elől.
A tengerentúli autós szakértők többsége az elmúlt évben teljesen belebetegedett a piacról érkező kedvezőtlen hírekbe. Az év utolsó hónapjában megjelent egy reménysugár, miután több luxusgyártó is az eladások erősödéséről számolt be.
Limitált darabszámú különleges X5-öst dob piacra a tervek szerint a modell 10. születésnapja alkalmából a BMW. A kocsit dízel erőforrás fogja hajtani, ugyanis az értékesítési adatok alapján 95%-ban ezt a meghajtást keresik a vásárlók.
A páncélozott autókról eddig azt gondoltuk, hogy a magas rangú politikai és katonai vezetők kiváltsága, ezzel szemben már az X5-ös BMW-hez is kérhető az AK-47-esek elleni védelem. A Security Plus - kiemelt biztonsági - felszereltséggel kínált modell a korábbi X5 Security továbbfejlesztett változata, melynek golyóálló védelme 6-os osztályzatot kapott a tesztek során.
"Egyszerű, tisztességes emberek vagyunk, akik bodzagyűjtésből és vasazásból élnek" - nyilatkozta Sztojka Iván édesanyja. Annak jártunk utána, hogy mekkora jövedelemre lehet szert tenni a bodzatermesztésből! Számításaink szerint egy 36 hektáros (60 focipályányi!) termőterületen közel egy évtizedes megfeszített előkészítő munka után lehet kitermelni egy év alatt egy X5-ös BMW árát.
Egyelőre nem tudni, hogy az elmúlt egy évben hány banda követte el azt az ATM-ek elleni 20 támadást, melyek eddig összesen csaknem 100 millió forintos kárt okoztak a pénzintézeteknek.
Míg korábban a lóerő és a felszereltség játszotta a legnagyobb szerepet a vásárlói döntésekben, addig mára a biztonság vette át ezek szerepét. Ez érezhető egyrészről az autóreklámok megváltozott hangvételében, másrészről az autógyárak azon igyekezetében, hogy mind a belső kialakítással, mind pedig a biztonsági eszközök széles skálájával javítsák az utasok esélyeit.
Komoly problémákkal nézhet szembe egy kínai autógyár, ha bebizonyosodik, hogy egy európai autóról mintázta legújabb modelljét. Az egyezkedés bár bevett szokás a gyárak között, a másolás viszont már nyilvánvalóan nem tetszik az eredeti modell gyártójának...
Ahogy azt több fórumon is olvashattuk az elmúlt napokban, az autógyártók sikerességét a tulajdonosok, a potenciális befektetők és a vásárlók is az értékesített mennyiség alapján ítélik meg.
Egy autó használati értékéről a legtöbbet mindenképpen a nagyközönség véleménye mondhat el, hiszen a hivatalos teljesítmény és fogyasztási adatokon kívül a leghitelesebb forrást azok nyújtják, akik ténylegesen a mindennapokban szembesülnek az általuk választott modell hibáival és előnyeivel.