A francia munkaügyi bíróság 60 millió eurós kifizetésre kötelezte a Paris Saint-Germaint Kylian Mbappé javára elmaradt fizetés és bónuszok miatt.
A francia hatóságok négy férfit tartóztattak le a Louvre múzeum kirablásának ügyében. A gyanúsítottak közül az egyik egy TikTok-celeb, aki korábban a Pompidou-palotánál dolgozott biztonsági őrként. A rablók alig hét perc alatt hajtották végre az akciót, és több értékes ékszert vittek magukkal az Apolló-galériából, írja a Telex a The Guardian alapján.
A párizsi rendőrség négy férfit vett őrizetbe a Louvre kirablásával összefüggésben. A gyanúsítottak közül hárman a helyszínen is jelen lehettek, és a nyomozás szerint a múzeum felújítása, illetve a közeli építkezés adta lehetőséget használták ki a betöréshez. Egy darus kocsi kosarából jutottak be a kiállítótérbe, majd mindössze hét perc alatt kirabolták a múzeumot.
A francia sajtó szerint a banda tagjai közül az egyik 39 éves férfi, Abdoulaye N., a közösségi médiában Doudou Cross Bitume néven ismert, néhány ezer követővel rendelkező TikTok-celeb. A férfi korábban a UPS-nél és a Pompidou-palotánál is dolgozott biztonsági őrként, videóiban pedig izomépítési és motorozási tippeket osztott meg. Több felvételen is látható, hogy egy Yamaha TMax robogóval közlekedik – ugyanolyan járművel, amilyet a rablók is használtak a meneküléshez.
A rendőrség DNS-mintákat talált Abdoulaye N.-től a helyszínen – többek között az egyik vitrinen, kesztyűkön, láthatósági mellényen és korongvágókon. A zsákmány egy részét, köztük Eugénia császárné 1354 gyémánttal díszített koronáját, a tolvajok menekülés közben elhagyták. A francia rendőrség ezt a tárgyat már megtalálta, de több értékes ékszer – köztük smaragd fülbevalók és történelmi tiarák – még mindig eltűnt.
Több francia újság értesülése szerint a férfi ellen korábban is indult eljárás kábítószer-birtoklás, jogosítvány nélküli vezetés, valamint egy 2014-es ékszerbolt-rablás miatt. Laura Beccuau párizsi ügyész szerint Abdoulaye N. részben beismerte a Louvre kirablásában való részvételét.
JÓL JÖNNE 3 MILLIÓ FORINT?
Amennyiben 3 000 000 forintot igényelnél 5 éves futamidőre, akkor a törlesztőrészletek szerinti rangsor alapján az egyik legjobb konstrukciót havi 64 021 forintos törlesztővel a CIB Bank nyújtja (THM 10,68%), de nem sokkal marad el ettől az ERSTE Bank (THM 10,83%) ígérő ajánlata sem. További bankok ajánlataiért, illetve a konstrukciók pontos részleteiért (THM, törlesztőrészlet, visszafizetendő összeg, stb.) keresd fel a Pénzcentrum megújult személyi kölcsön kalkulátorát. (x)
A tolvajok az Apolló-galériából vitték el a műkincseket – ez az a terem, amelyet még XIV. Lajos építtetett, és ahol történelmi koronákat, uralkodói ékszereket őriznek. A világhírű Regent gyémántot azonban a tolvajok nem vitték magukkal.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








