1 °C Budapest
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)

A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)

PR
2025. december 15. 05:00

Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek. Az Ecofamily éppen ilyen. Több mint két évtizede stabil pont a magyar kiskereskedelmi szektorban különleges szemléletével és folyamatos fejlődésével.

A több mint 20 éves múltra visszatekintő Ecofamily országos üzlethálózatként megőrizte alapvető küldetését: szívközpontú munkatársi és vásárlói közösséget építeni, alakítani és megtartani.

Emberközeli filozófia, amely országos bolthálózattá vált

A vállalkozás története Ajkán indult, ahol egy testvérpár elhivatottsága és jövőképe teremtette meg az Ecofamily alapjait. A kezdetektől fogva olyan univerzális emberi értékek, mint a szeretet, az öröm és a hála jelentik vállalati alapértékeiket. Ezen értékek valódi belső iránytűként hatják át mindennapi működésüket. 

A szervezet célja, hogy olyan környezetet teremtsen, ahol a dolgozók és a vásárlók egyaránt biztonságban, megbecsülve és támogatva érzik magukat.  Az elmúlt húsz év fejlődését is ez a szándék inspirálta.

Minőségi termékek pénztárcabarát árakon

Az Ecofamily termékpalettája folyamatosan bővül, hogy lépést tartson a modern fogyasztói elvárásokkal. A hagyományos drogériai és élelmiszertermékek mellett egyre nagyobb hangsúlyt kapnak a vegán, bio és speciális étrendhez kapcsolódó termékek is.

A versenyképes árak és széles választék mögött több mint 1500 munkatárs áll, akik nap mint nap azon dolgoznak, hogy biztosítsák a magas színvonalú vásárlói élményt.

70 üzlet és modern webshop: az Ecofamily terjeszkedése

Ma már országszerte 70 Ecofamily üzlet várja a vásárlókat, a fizikai üzletek mellett pedig az online értékesítés is egyre fontosabb szerepet tölt be. A vállalat célja, hogy a digitális jelenlét fejlesztésével még könnyebbé és gyorsabbá tegye a vásárlást

A folyamatosan változó vásárlói szokásokhoz igazodva innovatív megoldásokat vezetnek be, hogy az online és offline élmény egyaránt gördülékeny és élvezetes legyen.

Értékteremtés szeretettel teli szakértelemmel

Az Ecofamily hitvallása, hogy a kereskedelem nem csupán a vásárlásról szól: valódi érték akkor jön létre, amikor a teljes szervezetet a szívből végzett munka, az egymásra figyelés és a szakértelem hatja át. Ez az emberségesen professzionális szemlélet teszi különlegessé az Ecofamilyt.

Tudatosság és fenntarthatóság a mindennapokban

A vállalat nagy hangsúlyt helyez a környezet- és egészségtudatos termékekre: bio- és vegán élelmiszerek, glutén- és laktózmentes termékek, továbbá natúrkozmetikumok és környezetbarát tisztítószerek egyre nagyobb választékát kínálja.

A fenntarthatóság üzenete hívta életre a megújult arculatot is, amely letisztult, zöld elemekkel hangsúlyozza az Ecofamily elkötelezettségét a tudatos életmód iránt.

Az Ecofamily története több szempontból is példaértékű: hogyan valósulhat meg egy családi álomból egy több száz embert foglalkoztató, országos szinten ismert és elismert üzlethálózat. Ezen túlmenően pedig hogyan tud az Ecofamily stabil jelenlétével és értékalapú működésével hozzájárulni a hazai kereskedelem fejlődéséhez. A jövő pedig a folyamatos innovációk mellett a közösségépítésé és a vásárlói élmény új szintre emeléséé.

(x)

Jelentem Mégsem
0 HOZZÁSZÓLÁS
Csak bejelentkezett felhasználó szólhat hozzá. Belépés itt!
A kommentkezelési szabályzatot itt találod.
Még nincsenek hozzászólások. Legyél te az első!
NEKED AJÁNLJUK
Erről ne maradj le!
NAPTÁR
Tovább
2025. december 17. szerda
Lázár, Olimpia
51. hét
Ajánlatunk
EZT OLVASTAD MÁR?