A Met Office előrejelzése szerint 2026-ban is 1,4°C felett marad a globális átlaghőmérséklet emelkedése az iparosodás előtti szinthez képest.
A Procter & Gamble áremeléseket jelentett be, miután a vállalat 1,5 milliárd font - aktuális árfolyamon 713 milliárd forint - veszteségre számít a vámháborúk következtében - közölte a Grocrey Gazette. A háztartási termékeket gyártó óriáscég közlése szerint Donald Trump amerikai elnök vámháborúja bizonytalanságot teremtett a fogyasztók körében és megnehezítette a globális kereskedelmi környezetet.
A vállalat, amely olyan népszerű márkák tulajdonosa, mint az Always, Ariel, Duracell, Head and Shoulders, Olay és Oral-B, kénytelen lesz áremeléseket végrehajtani és költségcsökkentő intézkedéseket bevezetni a vámok rövid távú hatásainak enyhítésére. Andre Schulten pénzügyi igazgató egy sajtótájékoztatón elmondta: "Minden rendelkezésünkre álló eszközt be kell vetnünk, hogy mérsékeljük a vámok hatását a költségszerkezetünkre és a Procter & Gamble-re."
A hosszú távú tervek között szerepel, hogy a vállalat nem szerez be nyersanyagokat Kínából, bár a pénzügyi igazgató rámutatott, hogy ezt nehéz lenne megvalósítani az alternatív beszerzési források hiánya miatt. A cég közlése szerint importjának mindössze 10%-a származik Kínából, de az Egyesült Államok által kivetett 145%-os importvámok miatt ennek jelentősége megnőtt. Schulten hozzátette, hogy a várható teljes veszteség 1,5 milliárd font lesz.
A bejelentés a Procter & Gamble harmadik negyedéves eredményeinek közzétételekor történt, amikor a vállalat lefelé módosította értékesítési előrejelzését. Az új prognózis szerint az eladások "körülbelül" a tavalyi szinten maradnak, szemben a korábbi 2-4%-os növekedési céllal. A 2025. március 31-én záruló három hónapban a P&G éves értékesítése 19,8 milliárd dollárra csökkent, ami 300 millió dollárral marad el a harmadik negyedévre előrejelzett eredménytől.
Gyerekek életével játszottak az áruházak: asztalra vág a hivatal, kemény hangű levelet küldtek nekik
Az áruházak a visszahívás ellenére is árusították a csecsemőkben bakteriális megbetegedést okozó tápszereket.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








