Ukrajna lemondott a NATO-csatlakozási törekvéseiről, és helyette nyugati biztonsági garanciákat fogadna el a háború lezárása érdekében.
A nyugati erők újabb jemeni húti állásokat bombáztak hétfő éjjel. Összesen 8 helyszínt támadtak, a célpontok rakétarendszerek és logisztikai állások voltak.
Újabb csapásokat mértek hétfő késő este Jemenben a brit és amerikai erők, a célpontok ezúttal a húti lázadók rakétaraktárai, valamint rakéta- és megfigyelőrendszerek voltak - ezeket az Iránnal szövetséges hútik a vörös-tengeri kereskedelmi hajózás ellen használják. A Reuters szerint 8 helyszínt bombáztak Ausztrália, Bahrein, Kanada és Hollandia támogatásával, egy forrásuk szerint 25-30 lövedéket lőttek ki, többek között egy amerikai repülőgép-hordozóról indított harci gépekből.
Amerikaiak szerint a csapások csökkentették a hútik képességét, hogy komplex támadásokat hajtsanak végre, de konkrét adatokat nem közöltek az eddig megsemmisített célpontokról. A lap emlékeztet, Joe Biden amerikai elnök kijelentette, a légicsapások folytatódnak, de elismerte, azok nem biztos, hogy megállítják a hútik támadásait.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Másokért tenni? A Lidl-nél igazán megéri!
A diszkontlánc ünnepi összefogásra hívja vásárlóit, hogy három partnerszervezetével összefogva támogassa a hátrányos helyzetű gyermekek karácsonyát.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








