A kínálatban megtalálhatók hazai kézműves termelők fagylaltjai is.
Június eddig eltelt időszakában a tavalyinál nagyobb volt az érdeklődés a használt autók iránt, leginkább az 500 ezer forint alatti kocsik iránt nőtt a kereslet.
A havonta 2,1 millió látogatót regisztráló portál statisztikái szerint március 18-a volt a hazai használtautó-piac mélypontja, ekkor az előző évi keresések felét sem indították el az oldalon. Áprilisban a keresések száma 26, májusban 8 százalékkal maradt el az előző év azonos időszakától. Június eddig eltelt napjaiban ugyanakkor az előző évinél csaknem 10 százalékkal több keresést is regisztrált a Használtautó.hu.
A portál közleménye szerint a vásárlókat a személyes városi mobilitás felértékelődése, a külföldi autós utazások elmaradása és a forint/euró árfolyam is az olcsóbb használt autók felé tereli.
Katona Mátyás, a Használtautó.hu szakértője hangsúlyozta: a koronavírus utáni nyitásban megfigyelhető, hogy aki teheti, inkább önállóan, autóval szeretne közlekedni, ennek megfelelően nagyot nőtt az érdeklődés a legolcsóbb, 500 ezer forint alatti árkategória iránt. A vevők csaknem harmada ugyanakkor továbbra is a 1,5 és 3 millió forint közötti használt autók közül vásárolna.
A szakértő hozzátette, hogy az új autók piacán szinte biztosra vehető az éves szinten 10 százalék feletti visszaesés, és a hazai tulajdonosváltások sem fogják elérni a tavalyi rekordszámú, 808 360 adásvételt.

Egyre több magyar jön rá, ilyen használt kocsit érdemes venni 2025-ben: valósággal felrobbant a piac
Ismét jelentősen felülmúlja az elektromos és hibrid hajtáslánccal ellátott gépjárművek iránti érdeklődés a tavalyi szintet.

Gyengülnek az esztergomi Suzukik: közkedvelt motort vezet ki a gyártó, ennek sokan nem fognak örülni
Gyengébb új motort kapnak az esztergomi Suzukik: úgy tudni, az 1,5 literes változat kivezetésre kerül, az 1,4-es benzinmotor teljesítménye pedig 129 lóerőről 110-re csökken.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Vállalkozói álmok: egyre több magyar fiatal vált alkalmazotti létből saját üzletre
OTP Junior Piacralépők: tíz fiatal vállalkozó versenyez 10 millió forintos fejlesztési támogatásért.
-
Brutális hiba, ha egy munkáltató csak a fizetéssel akarja megtartani a dolgozóit: ez ma már kevés
Berta Pétert, a WHC Csoport ügyvezetőjét kérdeztük.
-
Közel 170 háztartási és higiéniai termék lesz olcsóbb ezekben az üzletekben
A PENNY Magyarország által bevezetett árcsökkentés a diszkontlánc vegyi áru választékának csaknem felét érinti.
-
A kozmetikai márkák sikere már nem csak a boltok polcain dől el (+Videó)
A Rossmann Beauty Expo-ra idén több mint 5500-an látogattak el.


