Temérdek magyar már így vesz használt autót: azért ez nem semmi, elég jól csinálják
A 2023-as év konszolidációt hozott a használtautó-piacon, de a recesszió és az infláció szele érezhető a szegmensben.
A 2023-as év konszolidációt hozott a használtautó-piacon, de a recesszió és az infláció szele érezhető a szegmensben.
Szakértők ezért utánajártak, hogy mennyivel gyorsabban lehet eladni azokat az ellenőrizhető autókat, amelyekhez az alvázszámot is feltöltik.
Továbbra is leggyakrabban német modelleket hoznak be Magyarországra a használt járművekre specializált importőrök.
Idén januárban 9 243 import használt személyautó kapott hazai rendszámot, ami az egy évvel ezelőtti értékhez (8 149) képest több mint 13 százalékos növekedést jelent.
Továbbra is tartja a lendületet a belföldi használtautó-piac, ahol az elmúlt hónapban mintegy 72 ezer személygépkocsi cserélt gazdát.
Kétmillió forint alatt már nem lehet normálisan működő használt autót venni a szakértő szerint,
Két év alatt kétszeresére nőttek az árak a használt autók piacán - derült ki egy friss összegzésből.
Ha marad a brutális inflációs nyomás 2023-ban is, még több magyar fordulhat a használt cikkek piaca felé.
Októberben idei mélypontjára került az itthon forgalomba helyezett külföldi használt személyautók száma: a Datahouse friss adatai szerint a használtimport volumene 9 624 volt.
A Magyarországon forgalomban lévő autók több, mint 70 százaléka öreg, ráadaásul a tavaly használtan importált 132 205 gépkocsi 63 százaléka is 2012 előtt készült.
Magyarországon továbbra is jelentős hányadot tesznek ki a használt gépjárművek, amelyek átlagéletkora ugyanakkor évről évre egyre nő, és ebből fakadóan a problémáik is gyarapodtak.
A behozatal mértéke egyelőre 6 százalékkal van a tavalyi szint alatt.
Az év első két hónapjában behozott valamivel több mint 20 ezer használt autó összetétele az előző évhez képest a kisebb autók felé tolódott el.
Elektronikai hibát találtak.
Visszasírjuk még a 340-es eurót...
Top 20-as listán a kedvenc, külföldről behozott second hand modellek.
Korábban veszélyesnek tűntek a bankók, de a brit központi bank szerint kevéssé azok.
Azért érdemes elolvasni az apróbetűs részt.
Budapesten majdnem annyi zöld rendszámot adtak ki, mint az ország többi részében összesen.
A kocsikra nem hat a koronavírus.