Bolti és éttermi halászleveket kóstolt vakteszten a TikTokon ismert magyar szakács, brgs_thamek, hogy kiderüljön, melyik éri meg igazán az árát.
Te is kocsival hordod visszaváltani a palackokat? Fontos dolgot közölt a MOHU: erről kevesen tudnak
Első körben jelenleg 10 MOL benzinkúton üzemel visszaváltó automata - tudta meg a Pénzcentrum a MOHU-tól. A vállalat a töltőállomásokon felméri az igényeket, de azt is látják, a klasszikus bevásárláshoz köthető helyszíneken váltják vissza inkább az emberek a palackokat, dobozokat. Hogy gyarapodik-e még a kutakon lévő REpontok száma, arról az igényfelmérést követően dönthetnek.
Hónapok óta az egész ország az új visszaváltási rendszeren pörög, ahogyan a Pénzcentrum is számos cikkben foglalkozott a DRS-rendszerrel.
Kollégánk nemrégiben számolt be arról, hogy saját fogyasztása alapján 60-70 ezer forintot bukhat el egy évben azért, mert nem akar a visszaváltással bajlódni. Egy másik cikkben pedig azt számoltuk ki, mi lenne, ha ezt a pénzt inkább félretenné.
Azonban felmerült a kérdés, hogy miért nem vegyíti a kellemeset a hasznossal a MOHU MOL Hulladékgazdálkodási Zrt., és telepít visszaváltó automatákat a MOL-kutakra is - legalábbis szerkesztőségünkből senki sem találkozott még automatával egyetlen benzinkúton sem.
Pedig van, akinél mindig kallódik a csomagtartóban jónéhány betétdíjas csomagolás, és praktikus lenne, ha ezt egy tankolás alkalmával is vissza lehetne váltani, ha az ember épp nem akar egy boltig elmenni csak ezért.
A Pénzcentrum ezt firtató kérdésére a MOHU azt közölte, hogy bár azt látni, hogy a klasszikus bevásárláshoz köthető helyszínek kihasználtsága magasabb, de próbajelleggel néhány benzinkúton is vissza lehet váltani a palackokat, dobozokat.
Mint megtudtuk, jelenleg 10 MOL-töltőállomáson üzemel REpont.
Bárkinek járhat ingyen 8-11 millió forint, ha nyugdíjba megy: egyszerű igényelni!
A magyarok körében évről-évre nagyobb népszerűségnek örvendenek a nyugdíjmegtakarítási lehetőségek, ezen belül is különösen a nyugdíjbiztosítás. Mivel évtizedekre előre tekintve az állami nyugdíj értékére, de még biztosítottságra sincsen garancia, úgy tűnik ez időskori megélhetésük biztosításának egy tudatos módja. De mennyi pénzhez is juthatunk egy nyugdíjbiztosítással 65 éves korunkban és hogyan védhetjük ki egy ilyen megtakarítással pénzünk elértéktelenedését? Minderre választ kaphatsz ebben a cikkben, illetve a Pénzcentrum nyugdíj megtakarítás kalkulátorában is. (x)
Ezek a következők:
- 8135 Dég 64.sz.fkl út 0122/19.
- 1039 Budapest Szentendrei út 255.
- 3300 Eger Kistályai út 1.
- 3700 Kazincbarcika 26. sz. főút
- 1044 Budapest Váci út 84-90.
- 9400 Sopron Győri út 42.
- 8000 Székesfehérvár Seregélyesi út 121.
- 6725 Szeged Vásárhelyi Pál utca 25444.
- 2040 Budaörs Garibaldi utca 2.
- 1097 Budapest Gyáli út 46-48.
A bővítési tervek kapcsán a cég annyit közölt a Pénzcentrummal: igyekeznek minél több lehetőséget teremteni a lakosságnak a visszaváltásra, ezért is települtek REpontok a fenti töltőállomásokra, az igények felmérése után dönthetnek a további bővítésről.
Kutatás az előrehozott szezonális akciókról
Évek óta megfogyelhető trend, hogy egyre korábbra hozzák a kereskedelmi láncok a szezonális ajánlataikat. Így egyre gyakoribb, hogy már szeptember végén megjelennek a boltok polcain a karácsonyi desszertek, a puszedlik, a fahéjas kekszek, egy-egy divatos karácsonyi manó, sőt akár a püspökkenyér is. A bátrabb kerekedők pedig már augusztus végén ledobják a karácsonyi bombát. Te mit gondolsz erről a kereskedelmi gyakorlatról? A Pézcentrum és a Debreceni Egyetem friss kutatásában arra keressük a választ, mit gondolnak a vásárlók arról, hogy enyire siet a kereskedők órája. Kérjük, töltsd ki az alábbi kérdőívet!
Címlapkép: Hegedüs Róbert, MTI/MTVA
Itt a bejelentés, új világmárka érkezik Magyarországra: ekkor nyit az első üzlet, indul el a webshop
A márka Görögországban, Ausztriában, Lengyelországban, Romániában és Indiában is debütál franchise-partnerségeken keresztül
Sok magyar kedvence tűnhet el a boltok polcairól: megjelent a tésztatörvény, rengeteg terméket érint
Megjelent a Magyar Közlönyben az agrárminiszter rendelete, amely szigorítja és pontosítja a száraztésztákra vonatkozó minőségi és kategorizálási előírásokat.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








