A McDonald's meghosszabbította 5 dolláros menüajánlatát decemberig az Egyesült Államok legtöbb éttermében.
Kiesett a fiatalok kegyeiből a Facebook: Zuckerberg nem törődik bele, titkos fegyverrel rukkolt elő
Ma már sokan úgy tekintenek a Facebookra, mint arra az online térre, ahol a nagynénéd „inspiráló" idézeteket posztol, vagy ahol valaki, akit a középiskolában nem kedveltél, megosztja az esküvői fotóit. Még Mark Zuckerberg, a Meta vezérigazgatója is tisztában van azzal, hogy az általa 20 évvel ez előtt alapított közösségi médiaplatform, a Facebook, egy ideje már kiesett a tizenévesek és a fiatal felnőttek kegyeiből, pedig ironikus módon éppen ők voltak a Meta eredeti célközönsége - számolt be a Business Insider.
A Z-generáció tagjai - vagyis azok, akik 1997 és 2012 között születtek – ma már inkább olyan platformokat használnak, mint a Snapchat vagy a TikTok, éppen ezért Zuckerberg júliusban bejelentette, hogy a Meta néhány éve inkább már a fiatalabb felnőtt célközönségre fókuszál. Sokan nem gondolnák, de a Facebook még mindig rendelkezik egy olyan fontos funkcióval, ami ráveszi a közönséget arra, hogy használják a platformot: ez pedig nem más, mint a Marketplace.
Mi az a Marketplace?
A Facebook Marketplace nem más, mint a Meta vásárlási platformja, ami lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy helyi vagy akár távolabbi termékeket vegyenek és adjanak el a segítségével. Hasonló módon működik, mint bármelyik másik apróhirdetési oldal, azonban anonimitás nélkül, ugyanis Facebook-fiókkal kell rendelkeznünk ahhoz, hogy használni tudjuk, ami biztonságosabbá és nyomon követhetőbbé teszi a tranzakciókat.
Ebben a korcsoportban a Marketplace volt a népszerűségünk egyik fő mozgatórugója
- árulta el Susan Li, a Meta pénzügyi igazgatója, aki szerint a Marketplace különösen erős vonzerővel bír a fiatal felnőttek körében.
Max Willens közösségi médiaelemző szerint a Marketplace egy olyan funkció, ami nem csak a felnőtteket érdekelheti: a piactér meglehetősen vonzó lehet a Z generáció számára is, ugyanis a vállalat versenytársai nem tudják egykönnyen lemásolni a Marketplace nyújtotta vásárlási élményt. Legyen szó akár egy 300 dolláros használt Ikea kanapéról vagy a szekrényünk kirámolásáról: a Marketplace gyakorlatilag a digitális változata azoknak az udvari garázsvásároknak, ahol kedvező áron lehet használt tárgyakra bukkanni.
Ha a Meta továbbra is vissza akarja csábítani a fiatalokat a Facebookra, remek megoldás lehet, ha megmutatja számukra, hogy hogyan szerezhetnek be olcsó dolgokat az alkalmazáson keresztül
Bárkinek járhat ingyen 8-11 millió forint, ha nyugdíjba megy: egyszerű igényelni!
A magyarok körében évről-évre nagyobb népszerűségnek örvendenek a nyugdíjmegtakarítási lehetőségek, ezen belül is különösen a nyugdíjbiztosítás. Mivel évtizedekre előre tekintve az állami nyugdíj értékére, de még biztosítottságra sincsen garancia, úgy tűnik ez időskori megélhetésük biztosításának egy tudatos módja. De mennyi pénzhez is juthatunk egy nyugdíjbiztosítással 65 éves korunkban és hogyan védhetjük ki egy ilyen megtakarítással pénzünk elértéktelenedését? Minderre választ kaphatsz ebben a cikkben, illetve a Pénzcentrum nyugdíj megtakarítás kalkulátorában is. (x)
- mondta a szakértő.
Habár remek alkuk születhetnek a Marketplacen keresztül, azt is fontosnak tartják kiemelni, hogy sajnos még ez a platform sem teljesen átverésbiztos, ugyanis az emberek még mindig létrehozhatnak hamis profilokat és árucikkeket. A szakértők szerint érdemes az ilyen vásárlások során követnünk azt az alapszabályt, miszerint
soha, semmit ne fizessünk ki előre anélkül, hogy személyesen megnéztük volna a terméket.
A Z generáció egyébként kimondottan érdeklődik a vintage, illetve a használt tárgyak iránt, ami egyet jelent azzal, hogy a platform potenciális felhasználói lehetnek. A fiatal felhasználók egyébként is gyakran osztanak meg tippeket arról hogyan találhatjuk meg a legjobb ajánlatokat olyan kulcsszavak használatával, mint a "vintage" vagy az "MCM" (századközepi modern stílus).
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
A filmvilág szerelmeseinek nyújt különleges szórakozást egy új társasjáték, amely egyszerre teszteli a filmismereteket és teremt gyorsan oldott légkört baráti összejöveteleken.
Az idén októberben harmadszorra elinduló Launchpad programról Kövesdi Gáborral, a Brancsközösség alapítójával beszélgettünk.
Van, aki meztelenül, törölközőbe csavarva kényelmetlenül érzi magát, míg szintetikus anyagból készült fürdőruhában beülni a gőzbe több okból sem szerencsés.
-
Új vásárlók a magyar drogériákban: így változott meg a piac
A drogérialáncok nem csak hazánkban, Európa többi országában is dinamikusabban fejlődnek, mint a többi lánc.
-
Rohamosan csökken a hazai borfogyasztás, de a szakértőknek van megoldásuk a helyzetre
A klímaváltozás sem könnyíti meg a borászatok dolgát.