Az ünnepi időszakban még inkább megnő az online vásárlások száma, ezzel együtt a csalók aktivitása is.
Visszafogta magát az olcsó vásárlásról elhíresült Temu? Valami történhetett, sorra tűnnek el az akciók
Tavaly november óta nem költött olyan keveset hirdetésekre a kínai Temu a többi webáruházhoz viszonyítva, mint a jelenlegi időszakban.
Visszavett a Temu, sokkal kevesebb hirdetéssel és akcióval találkozhatunk a kínai webáruházban, és a honlapjukon is megszűntek a vásárlást sürgető üzenetek – írja az Economx. A portál állításait a webáruházok marketingjével foglalkozó Growww Digital Temu-indexe is igazolta, eszerint tavaly november óta nem költött ilyen keveset hirdetésekre a vállalat a többi webáruházhoz viszonyítva.
A lap cikkében felidézte, a Temu tavaly ősszel jelent meg Magyarországon a kínai webáruház, a GKID felmérése szerint ez idő alatt szinte az egész hazai internetes piacot letarolta. Idén januárra a külföldről rendelő magyarok 29 százaléka vásárolt már a Temuról, pedig három hónappal korábban ez az arány még csak 0,5 százalék volt. Ez azt jelenti, hogy a megjelenésétől számított három hónapon belül a Temu lett Magyarország második legtöbb vásárlójával rendelkező áruháza.
Márciusban aztán a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) bejelentette: vizsgálatot indít a Temu ellen annak valószínűsíthető tisztességtelen kereskedelmi gyakorlata miatt. Februárban több magyar webáruház is bejelentést tett a vállalattal szemben, mivel úgy érezték, a megtévesztő marketingtechnikáival a Temu elcsábítja a vásárlókat.
A GVH vizsgálatával egyébként a Pénzcentrum videoblogja, a CashTag egy külön részben is foglalkozott. Ebben többek között Horváth Bálint, a GVH kommunikációs vezetője arról beszélt, hogy a jogszabályok szerint a cég nemzetközi csoportszintű éves árbevételének a 13 százaléka is lehet a versenyhatósági bírság összege, a Temu esetében ez 780 milliárd forintot jelent. Íme a rész:
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Másokért tenni? A Lidl-nél igazán megéri!
A diszkontlánc ünnepi összefogásra hívja vásárlóit, hogy három partnerszervezetével összefogva támogassa a hátrányos helyzetű gyermekek karácsonyát.
-
Adatvezérelt energiakereskedelem és AI-transzformáció: ezek az Audax Renewables jövőévi célkitűzései
A Pénzcentrum Pap Gabriellát, az energetikai vállalat ügyvezető igazgatóját kérdezte.
-
4,8 százalékos kamatot biztosít a Gránit Bank új prémium bankszámlája (x)
A napi kamatjóváírás miatt az EBKM 4,92 százalék.
-
3,5%-os kamatozású hitellel segíti a tudatos otthontervezést a Fundamenta megújult lakásszámlája (THM: 5,04–5,31%) (x)
Frissítette egyik legnépszerűbb termékét, az Otthontervező Lakásszámlát a Fundamenta, azzal a céllal, hogy még inkább megkönnyítse ügyfelei számára lakáscéljaik elérését.
-
A stílus maga az ember - már karkötővel és gyűrűvel is fizethetnek a Gránit Bank ügyfelei (x)
A Gránit Bank most azon ügyfeleinek, akiknek az ajánlására két további ügyfél számlát nyit a banknál december 19-ig, díjmentesen biztosít digitális fizetésre alkalmas karkötőt.








