Tavaly december végére több mint 9 milliárd forint maradt felhasználatlanul a SZÉP kártyákon.
A Pepco Group bejelentette az osztrák piacról való kivonulását, mivel nem látja biztosítottnak a várt hozamok elérését Ausztriában, ami hozzájárul a csoport 2024-es cash flow-jának és jövedelmezőségének javulásához, miközben további piaci terjeszkedésre összpontosít - jelentette a Reuters.
A Pepco Group bejelentette az osztrák piacról való kivonulását. A döntés oka, hogy a cég nem látja biztosítottnak a megfelelő megtérülést Ausztriában. Ezt a lépést a vállalat egy szabályozói beadványban tette közzé hétfő este.
A Pepco, amely a Poundland és Dealz márkák tulajdonosa is, 2021 szeptemberében nyitotta meg első üzleteit Ausztriában. Jelenleg 73 boltot működtet az országban, miközben globális szinten 4832 üzlettel rendelkezik.
A vállalat korábban, októberben jelezte, hogy lassítja az országban új üzletek nyitásának ütemét, hogy inkább a nyereségesség helyreállítására koncentráljon. Ennek ellenére tervei szerint a 2023/24-es időszakban további legalább 400 új üzletet kíván megnyitni.
A Pepco hangsúlyozta, hogy az osztrák piacról való távozás javítani fogja a csoport 2024-re vonatkozó cash flow-ját és alapjövedelmezőségét. Ezáltal lehetőséget kapnak arra, hogy más piacokra összpontosítsanak, ahol magasabb hozamok elérhetők.
JÓL JÖNNE 3 MILLIÓ FORINT?
Amennyiben 3 000 000 forintot igényelnél 5 éves futamidőre, akkor a törlesztőrészletek szerinti rangsor alapján az egyik legjobb konstrukciót havi 64 021 forintos törlesztővel a CIB Bank nyújtja (THM 10,68%), de nem sokkal marad el ettől az ERSTE Bank (THM 10,83%) ígérő ajánlata sem. További bankok ajánlataiért, illetve a konstrukciók pontos részleteiért (THM, törlesztőrészlet, visszafizetendő összeg, stb.) keresd fel a Pénzcentrum megújult személyi kölcsön kalkulátorát. (x)
A vállalat kiemelte, hogy ez a döntés nem érinti Nyugat-Európában folytatott növekedési stratégiáját és nem befolyásolja más piacokon végzett tevékenységét. A Pepco továbbra is "óvatosan optimista" 2024-re nézve, annak ellenére, hogy elismerik: a kereskedelmi feltételek Európa nagy részén továbbra is kihívást jelentenek.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Másokért tenni? A Lidl-nél igazán megéri!
A diszkontlánc ünnepi összefogásra hívja vásárlóit, hogy három partnerszervezetével összefogva támogassa a hátrányos helyzetű gyermekek karácsonyát.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








