Az orosz Mere hálózat Basket Plus néven nyitotta meg első magyarországi üzletét, amely a nyitás után több mint egy héttel is tömegeket vonz az alacsony...
A Primark nemzetközi divatáruházlánc bejelentette, hogy megnyitja első üzletét a magyar fővárosban. Az első Primark áruház Budapest egyik legnagyobb bevásárlóközpontjában, az Arena Mallban lesz, és várhatóan a Primark következő pénzügyi évében (2023 szeptember 16. és 2024. szeptember 15. között) nyitja meg kapuit
A vállalat magyarországi terjeszkedése a Szlovéniában, Lengyelországban, Csehországban és Romániában is sikeres üzletnyitásokat követi. A tervek szerint még ebben az évben Szlovákiában is megnyitja első üzletét, így Magyarország Közép-Kelet-Európában a hatodik, világszerte pedig a tizenhetedik ország lesz, ahol Primark üzlet működik. A Primark jelenleg 416 boltot működtet 15 országban az európai kontinensen, illetve az Amerikai Egyesült Államokban.
Az új budapesti üzlet a cég ígérete szerint a legújabb divattrendek és a mindennapok során használt alapvető cikkek kedvező árú választékával várja majd vásárlóit. Az áruház kínálatában megtalálható lesz számos licenctermék, így az NBA és a Disney nevével jegyzett áruk, valamint a hálózat Primark Cares nevű almárkája, amely az áruházlánc közlése szerint megfelelően megfizethető, fenntartható divatot hivatott képviselni a termékkörben.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








