Tavaly december végére több mint 9 milliárd forint maradt felhasználatlanul a SZÉP kártyákon.
Megjelent a Lidl Magyarország iskolakezdési katalógusa, melyben a tanszerek, kreatív eszközök, könyvek és egyéb, tanuláshoz kapcsolódó termékek széles kínálata megtalálható. A július 27-től elérhető árucikkek esetében az áruházlánc kiemelten ügyelt arra, hogy a lehető legjobb árakat tudja biztosítani vásárlói számára, így számos termékhez a tavalyi árakon lehet hozzájutni. Az áruházlánc célja, hogy megkönnyítse a tanévkezdést a magyar családok számára.
A Lidl Magyarország minden évben kiemelten készül az iskolakezdésre, ezért a több héten át tartó „Velünk gyerekjáték a sulikezdés” kampányának keretében áruházaiban közel 200-féle, az oktatáshoz kapcsolódó termék érhető majd el. A piacvezető áruházlánc arra törekszik, hogy az óvodás, általános és középiskolás, és az egyetemi hallgatók is megtalálják a kínálatban a számukra szükséges termékeket, mindezt olcsón.
A vállalat első nagy tanszerakciója július 27-től indul, de az érdeklődők már előre szemezgethetnek a kínálatból, az iskolakezdési katalógus ugyanis elérhető online és az áruházakban is megtalálható nyomtatott formában.
Tapasztalataink alapján a vásárlók leginkább a különféle írószereket, a széles füzetválasztékot, a tolltartókat és a csomagolástechnikai eszközöket keresik, de a szintén népszerű ergonomikus iskolatáskák, hátizsákok, uzsonnásdobozok, kulacsok, LCD írótábla és számos könyv is kikerül majd áruházaink polcaira. Akciós árpolitikánk részeként különös figyelmet fordítottunk arra, hogy minden esetben – így a tanévkezdéshez kapcsolódóan is - minőségi és kiváló ár-érték arányú termékeket biztosítsunk. Idén ráadásul számos termék, köztük színesceruzák, temperák, vonalzók, festékek, író- és rajzlapok, gyűrűs mappák, körzőszettek a tavalyi áron vásárolhatóak meg, ami nagy könnyebbséget jelenthet a magyar családoknak
– emelte ki Tőzsér Judit, a Lidl Magyarország vállalati kommunikációs vezetője.
NULLA FORINTOS SZÁMLAVEZETÉS? LEHETSÉGES! MEGÉRI VÁLTANI!
Nem csak jól hangzó reklámszöveg ma már az ingyenes számlavezetés. A Pénzcentrum számlacsomag kalkulátorában ugyanis több olyan konstrukciót is találhatunk, amelyek esetében az alapdíj, és a fontosabb szolgáltatások is ingyenesek lehetnek. Nemrég három pénzintézet is komoly akciókat hirdetett, így jelenleg a CIB Bank, a Raiffeisen Bank, valamint az UniCredit Bank konstrukcióival is tízezreket spórolhatnak az ügyfelek. Nézz szét a friss számlacsomagok között, és válts pénzintézetet percek alatt az otthonodból. (x)
Az elkövetkező hetekben is érdemes azonban figyelemmel követni a Lidl akciós újságait, mert hétről-hétre újabb és újabb termékekkel, így például a tanszerek mellett íróasztallal, divatos és minőségi gyermekruházattal, vagy kimondottan az egyetemistáknak szánt háztartási eszközökkel, textiltermékekkel találkozhatnak a vásárlók szuper árakon.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Másokért tenni? A Lidl-nél igazán megéri!
A diszkontlánc ünnepi összefogásra hívja vásárlóit, hogy három partnerszervezetével összefogva támogassa a hátrányos helyzetű gyermekek karácsonyát.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








