Most már minden fillért megfognak a magyarok: így tettek tavaly egész évben, válságban a kereskedelem?
Immár 2020 óta minden évre jut valami komoly nehézség a gazdaság számára, ami akadályozza az FMCG-piac működését is.
Immár 2020 óta minden évre jut valami komoly nehézség a gazdaság számára, ami akadályozza az FMCG-piac működését is.
A nyári szezonban a Balaton környéki kiskereskedelmi láncok jelentős munkaerő-toborzásba kezdtek.
Ahogy beköszönt a nyár, a legnagyobb élelmiszerláncok látványosan igazítanak nyitvatartásaikon a megnövekedett balatoni és üdülőövezeti forgalomhoz.
Több mint 700 ezer regisztrált horgászt tartanak nyilván Magyarországon, a felszerelések ára azonban az elmúlt években jelentősen emelkedett.
A Lidl eheti akciós újságjában egy újabb TikTok-trenddel találkozhatunk, ami igazi ínyencség.
Újabb kiskereskedelmi szereplő csatlakozott az árversenyhez: több mint 60 háztartási és higiéniai termék ára csökken május 23-tól.
Az árréstoppal érintett termékeken kívül is jelentős árcsökkentéssel találkozhatnak a vásárlóka a Lidl boltjaiban.
Az 1940-es évek óta népszerű ital citromos és mojito ízesítésben is elérhető lesz az üzletlánc polcain.
Továbbra is elérhető a Lidl új Click&Pick előrendelési funkciója, amellyel az üzletlánc applikációján keresztül előrendelést is adhatunk bizonyos termékekre.
A magyar boltok polcain egyre több külföldi UHT tej jelenik meg, a folyamatot az árréstop tartása pedig csak fokozhatja.
Ahogy elindul a nyári szezon, egyre nagyobb szükség van munkásokra a Balaton környéki boltokban, ahol a forgalom ugrásszerűen megnő a turistaszezonban.
Nyolc különböző üzletlánc WC-papírját tesztelték, hogy kiderüljön, melyik kínálja a legjobb minőséget és ár-érték arányt.
Ahogy megérkezett a nyár és vele együtt a gyorsan növő fű, egyre több háztartásban válik sürgető feladattá a kert rendbetétele.
A Lidl legújabb slágerterméke, egy többfunkciós kárpittisztító gyorsan felkeltette a vásárlók figyelmét.
A Lidl 20. heti akciós újságjában feltűnt a Bogyó és Babóca egyik kötete, méghozzá 2499 forintos áron.
Egyedülálló technológiai megoldással hozták létre az ország első hibrid okosboltját.
Több népszerű üdítőnél is jóval olcsóbban szerezhetjük most be a régen elképesztően népszerű terméket a Lidl-ben.
A nagy kiskereskedelmi láncok, így a Lidl és az Auchan is jelentős árcsökkentéseket vezettek be.
Kultikus termékeket hoz vissza a Lidl: régóta várják a vásárlók, indulhat a roham a diszkontokba.
Az angyalhaj csokinak nemcsak az íze, az ára is a dubai csokiéra hajaz.