Napi egymilliárd étkezésnek felelne meg a 2022-ben világszerte feleslegesen kidobott élelmiszer az ENSZ Környezetvédelmi Programjának (UNEP) szerdán közzétett jelentése szerint.
A Tesco megemeli az árstopos termékekre vonatkozó vásárlási limitet a húsvét előtti időszakban, és a tojás esetében el is törli - közölte a Tesco-Global Áruházak Zrt. hétfőn.
A tájékoztatás szerint március 29. és április 8. között a literes kiszerelésű napraforgó étolaj esetében 4 liter, a búza finomliszt esetében 10 kiló, a csirkemell és csirke farhát esetében 4 kiló, a sertéscombnál 6 kiló, a burgonyánál pedig 12 kiló lesz az egy vásárlás alkalmával maximálisan megvehető mennyiség. A húsvét egyik legfontosabb élelmiszere, a tojás esetében az áruházlánc az ünnepi időszakban minden vásárlási korlátozást megszüntet.
A jelenleg érvényben lévő mennyiségi korlátozás a literes kiszerelésű napraforgó étolajnál 2 liter, a búza finomliszt esetében 2 kiló, a csirkemell és csirke farhát esetében 2 kiló, a sertéscombnál 4 kiló, a lédig étkezési burgonyánál pedig 2 kiló.
Az üzletlánc cikkünk megjelenése után a Pénzcentrumnak az utóbbi információkkal egészítette ki a húsvét előtti döntéssel kapcsolatos hírt: "A Tesco kínálatában január óta már több mint 2000 termék ára csökkent, február vége óta pedig több mint 400 termék áránál tapasztalható további mérséklődés, így több tésztaféle esetében 25%, trappista sajt és dobozos tejek esetében mintegy 20%-os az árcsökkenés. Ezen a héten szerdáig minden Boci húsvéti édesség 20%, a magyar kígyóuborka 37%, a brokkoli 31%, a koktélparadicsom 44%, míg a citrom 46% kedvezménnyel vásárolható meg. Sőt, a friss magyar csirkecombra farrésszel 33%, a pulykaszárnyra 35%, a friss sertéslapockára 15% és a friss magyar sertéscsülökre 13% kedvezményt biztosít az áruházlánc."
A pelenkagyártó csecsemőkről felnőttekre vált át: ide vezetett a drasztikusan kevés gyerek születése
Japán gyorsan öregedő társadalma és csökkenő születésszáma miatt, bejelentette egy pelenkagyár, hogy felfüggeszti a csecsemőpelenka-gyártását és a felnőtteknek szánt pelenkák piacára koncentrál.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
Az STRT Holding közleménye szerint 8+30 millió forint befektetés és tapasztalt mentorgárda várja a jelentkezőket.
A hiánypótló naturális, és letisztult berendezési trendeket kedvelő fotós közösség számára a Nordix már nem ismeretlen.
-
Elárulta a Lidl, milyen akciókkal készül a húsvéti szezonra
A húsvéti időszakban is változatos akciókkal és kedvezményekkel segíti a Lidl a vásárlókat.
-
Cégalapítás online: az eljárás menete lépésről lépésre (x)
Megmutatjuk, mire számíthat, ha vállalkozás indítását tervezi
-
Az ASUS újdonsága a modern munkaélmény új szintjét kínálja (x)
Az ExpertBook B9 OLED új mércét állít az üzleti laptopok számára.
- Már ki is nevezték Szentkirályi Alexandra utódát - és az utód utódát is
- Napokon belül pénzre számíthat rengeteg háztartás
- Hatházi Róbert: a húsvét minden kor emberének ugyanazt az üzenetet hordozza
- Nagy változás a gyógymedencéknél - részletesen indokolt az NNGYK
- Ha autót vezet, akkor egy életveszélyes jelenség fenyegeti
- Friss kutatás: súlyos veszélyt jelent a használt sütőolaj