Egy ikonikus francia pezsgő került fel a Lidl akciós kínálatába, méghozzá olyan áron, hogy nem lehet rossz vételnek hívni.
Brutális árcsökkenést jelentett be a Lidl: ezek a termékek akár 29 százalékkal is olcsóbbak lehetnek
Árcsökkentési programot indított a Lidl január elsejétől, melynek köszönhetően az első negyedévben már közel 400 termék ára mérséklődött. Az árcsökkentett árucikkek között az alapvető élelmiszerek és számos, a vásárlók körébenközkedvelt, keresett termék is megtalálható. Egyes árucikkek akár 29%-kal olcsóbban is megvásárolhatóak, de átlagot tekintve mintegy 10%-kal kerülnek kevesebbe az érintett termékek, ami jelentős megtakarítást, könnyebbséget jelenthet a magyar családoknak.
A piacvezető kiskereskedelmi áruházlánc reagálva a fogyasztói igényekre és a piaci változásokra, az év elejétől folyamatos árcsökkentésbe kezdett. Az intézkedésnek köszönhetően a tej-és tejtermékek esetében többek között többféle vaj, sajt és tejföl, a 18 féle pékáru közül például 1 kg-os szeletelt fehér kenyér, valamint a nosztalgia kifli lett olcsóbb, de a rizs, a baromfi rudacska és a vegyes virágméz mellett a száraztészták, a szendvicsfeltétek, a fűszerek, tisztító-és tisztálkodószerek, babaápolási termékek és gyümölcslevek között is megtalálhatóak az árcsökkentett termékek.
A csökkenés mértéke akár a 29%-ot is elérheti, de számos esetben 20% felett mérséklődtek az árak. Összegszerűen is jelentős a változás, az 1 kg-os Pilos Trappista sajtért a korábbi3890 Ft helyett 2990 forintot, vagyis 900 forinttal kevesebbet kell fizetni. Szintén figyelemre méltó a Baromfi rudacska, ami 20 százalékkal lett olcsóbb, így kilogrammonként ma már csak 949 forintba kerül, illetve az 1 kilogrammos félbarna kenyér, amelynek ára újra 700 forint alá csökkent, és jelenleg 689forintért érhető el. A vállalat törekvéseit jól mutatja, hogy a Pénzcentrum és a Debreceni Egyetem közös, nagymintás, februárban publikált felmérésének eredményeként a kutatásban résztvevők szerint a Lidl a legolcsóbb FMCG-hálózat 2023-ban Magyarországon.
Ezzel összhangban a széles, kiváló minőségű, kedvező ár-érték arányú kínálat mellett számos egyéb módon is igyekszik az áruházlánc támogatni vásárlóit abban, hogy a lehető legkedvezőbb áron intézhessék a bevásárlást. A hetente változó akciók mellett a Lidl digitális hűségprogramja, a Lidl Plustovábbi 10-12 kedvezményre jogosító kupont, kaparós nyereménykártyákat és egyéb extra kedvezményeket kínál a fogyasztók számára.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Másokért tenni? A Lidl-nél igazán megéri!
A diszkontlánc ünnepi összefogásra hívja vásárlóit, hogy három partnerszervezetével összefogva támogassa a hátrányos helyzetű gyermekek karácsonyát.
-
4,8 százalékos kamatot biztosít a Gránit Bank új prémium bankszámlája (x)
A napi kamatjóváírás miatt az EBKM 4,92 százalék.
-
3,5%-os kamatozású hitellel segíti a tudatos otthontervezést a Fundamenta megújult lakásszámlája (THM: 5,04–5,31%) (x)
Frissítette egyik legnépszerűbb termékét, az Otthontervező Lakásszámlát a Fundamenta, azzal a céllal, hogy még inkább megkönnyítse ügyfelei számára lakáscéljaik elérését.
-
A stílus maga az ember - már karkötővel és gyűrűvel is fizethetnek a Gránit Bank ügyfelei (x)
A Gránit Bank most azon ügyfeleinek, akiknek az ajánlására két további ügyfél számlát nyit a banknál december 19-ig, díjmentesen biztosít digitális fizetésre alkalmas karkötőt.








