A nagy áruházláncok az ünnepek előtt több modellnél is komoly árengedménnyel csábítják a vásárlókat. Megnéztük, milyen airfryereket és milyen árakon kínálnak most a hazai üzletek.
Indulhat a roham a Sparba, Intersparba: brutális akciót hirdettek, ilyen sem minden héten van
Újabb termékekkel bővül ettől a héttől a Spar promóciója, így már közel 400 termék árát csökkentették tartósan. Mutatjuk a friss listát!
Újabb termékek árát csökkenti Árzuhanás nevű promócióján belül a Spar Magyarország. Most hétfőtől az érintett termékek 5-15 százalékkal olcsóbbak a Spar és az Interspar áruházakban - közölte a cég. Így erre a hétre közel 400-ra emelkedik azon termékek száma, amelyek árát lejjebb vitte az boltlánc.
A promó keretein belül minden hétfőn új termékekkel bővül a lista, március 27-től az alábbiakkal:
- a részvevő pékáruk (kenyerek, péksütemények) ára 6-16%-kal,
- a rizs, búzadara, búzarétesliszt ára 5-7% közötti mértékben,
- a száraztészták ára 5-10%-kal,
- a müzlik, zabpelyhek ára 5-9% közötti mértékben,
- a sütőpor, vanillincukor ára 7%-kal csökken.
Az online-szórólapban pedig szerepel az árcsökkenés mértéke mellett a termékek új fogyasztói ára is
Címlapkép: spar.hu
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








