A korábbi tendenciákhoz hasonlóan idén is az ingyenes hirdetések voltak a legkeresettebbek a használtpiacon, de nagy értékű áruk is szép számmal találtak gazdára.
Drága tavasz vár a magyar családokra: így fukarkodik az akciókkal a Lidl, Aldi, Tesco, Auchan, SPAR
Elviekben indul a húsvéti dömping az üzletekben, azonban az idei akciók halványan emlékeztetnek csak az öt évvel ezelőttire. A VG körképe szerint még nem szabadult el a pokol az Auchan, Tesco; Aldi, Lidl és SPAR boltokban, a 2008-as világgazdasági válság sem vetette vissza annyira az üzletek árukihelyezési aktivitását, mint a mostani időszak. Az igazi roham a húsvét előtti hétvégén, illetve nagyszombaton indulhat meg a boltokba.
A jelenlegi igényekhez mért, átlagos húsvéti sonka árszint kilónként 2800–3200 forint között mozog. Az Auchanban Pápai terméket 2390-ért, a Tescóban füstölt főtt Kaisert ugyanennyiért, a Lidlben kötözöttet 2199-ért lehet kapni, de a tarja, a combsonka vagy a dió már mind drágább volt. A füstölt termékek szinte mindenhol 3000 forint felett kezdődtek, a prémiumkategória pedig 4000 - írja a lap. (A piacokon ennél minimum 500 forinttal magasabb árakkal találkozni kilónként.)
Van persze a csemegepultokban is sonka, a szokásos füstölt csülök, ennek 10 dekánként van beállítva az ára, 199 és 299 forint között mozog a boltokban – bár ez nem összehasonlítható termék, tekintettel arra, hogy a diszkontok nem működtetnek hagyományos csemegepultot.
A zödségárak is nagyot nőttek: a két legkeresettebb húsvétkor a tölteni való (TV) paprika és a lédig hagyományos paradicsom.Az Auchanban mindkét terméket 1599-ért adják (kilogrammonként). A Tesco a TV paprika kilóját 1999-ért méri, a paradicsomot 1799-ért. A SPAR a paprikáért 1449-et kér, a paradicsomért 1699-et. A Lidl 1299-ért adja a paprikát és 1699-ért a paradicsomot. Az Aldi húzott egy meglepőt és 999-ért adja a paprikát, a paradicsommal azonban beleolvadt a szürke tömegbe, mert azt 1699-ért kínálja.
A tojás darabja pedig 50-120 forintba is kerülhet: az Aldi 50 százalékkal leárazta a legolcsóbb tálcás tojást, így a darabára kevesebb mint 50 forint volt. A tojásárak a boltban így 50-108 forint között mozogtak. A Lidl 62 és 100 forint közötti darabárat hozott, míg az Auchan 99–120 forint közé lőtte a tojás egyes kategóriáinak árát. A SPAR 80–108 forint közötti árakkal dolgozott, míg a Tesco 99–120 forint közé lőtt a lap szerint.
Itt a bejelentés, új világmárka érkezik Magyarországra: ekkor nyit az első üzlet, indul el a webshop
A márka Görögországban, Ausztriában, Lengyelországban, Romániában és Indiában is debütál franchise-partnerségeken keresztül
Sok magyar kedvence tűnhet el a boltok polcairól: megjelent a tésztatörvény, rengeteg terméket érint
Megjelent a Magyar Közlönyben az agrárminiszter rendelete, amely szigorítja és pontosítja a száraztésztákra vonatkozó minőségi és kategorizálási előírásokat.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








