A fővárosi temetőkben drasztikusan csökken a sírhelyek újraváltási aránya: koporsós temetkezéseknél mindössze 4, urnáknál pedig 10 százalék a megújítás.
Így cselezd ki a brutális áremelkedést: filléres levesek a hétköznapokra, melyek laktatnak is
Tele van a magyar gasztronómia olyan levesreceptekkel, melyek nem kerülnek sokba, viszont laktatnak, és akár napokig is fogyaszthatók.
Már lassan fel sem húzzuk a szemöldökünket arra, hogy egyre nagyobb összeget hagyunk az élelmiszerboltokban, otthon azonban gyakran bosszankodunk azon, vajon mit adjunk enni a családnak, ami nem vágja oda a teljes családi költségvetést. A HelloVidék most azonban több olyan levesreceptet is hozott, melyet akár napokig fogyaszthatunk, és akár fillérekből összehozhatók.
Hiába szabjuk egyre rövidebbre a bevásárlólistát, a végösszeg ugyanannyi, vagy még több mint korábban, ráadásul a piaci előrejelzések 2023 évére sem jósolnak kedvező eseményeket: készen kell állnunk az akár 30%-os további drágulásra is.
2022 decemberében átlagosan 24,5%-kal haladták meg az árak az egy évvel korábbi értékeket, leginkább a háztartási energia és az élelmiszerek ára emelkedett - utóbbi esetben a KSH mérései szerint 44,8%-os infláció áldozatául estek az alapélelmiszereink. A következő alapanyagok drágultak a legnagyobb mértékben:
- sajt (83,2%);
- tojás (82,7%);
- kenyér (81,1%);
- vaj, vajkrém (79,4%);
- tejtermékek (79,2%);
- édesipari lisztesáru (71,0%);
- száraztészta (70,8%);
- margarin (58,0%);
- péksütemények (57,2%);
- tej (52,1%);
- baromfihús (51,5%)
Ha kíváncsi vagy, melyek a legjobb, "spórolós" levesreceptek, kattints ide a HelloVidék cikkéhez!
Itt a bejelentés, új világmárka érkezik Magyarországra: ekkor nyit az első üzlet, indul el a webshop
A márka Görögországban, Ausztriában, Lengyelországban, Romániában és Indiában is debütál franchise-partnerségeken keresztül
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








