A korábbi tendenciákhoz hasonlóan idén is az ingyenes hirdetések voltak a legkeresettebbek a használtpiacon, de nagy értékű áruk is szép számmal találtak gazdára.
Hivatalos: ennyiért árulja 2022-ben a karácsonyfát az IKEA, december 1-jén indulhat a roham
A Pénzcentrum utazó riportere szúrta ki, hogy idén december elsején indul az IKEA fenyőfa akciója, melynek keretén belül minden fát, függetlenül a méretétől egységesen 8990 forintért fogják árulni. Ez már csak azért is jó hír, mivel korábbi értesüléseink alapján akár a harmadával is többe kerülhet idén a fenyőfa, mint a bútoróriásnál.
Jövő csütörtökön, december 1-jén indul a svéd bútoráruházlánc, az IKEA karácsonyi fenyőfaakciója, melyben 8990 forintért vásárolhatjuk meg az ünnep egyik legfontosabb kellékét, idén is nordmann (ABIES NORDMANNIANA, ahogy az az idei plakáton is ,látható alább) fenyő formájában. Az ár mérettől függetlenül lesz ennyi, így az egy méter magasságú fenyőfáktól kezdve az akár 3 méteres fákig az ár megegyezik.
Sőt, aki IKEA klubtag, annak egy 4500 forint értékű vásárlási utalványt is adnak a karácsonyfa mellé, így pedig ők kvázi féláron vehetik meg a fenyőt - csatlakozni pedig egyszerűen és ingyen lehet. Az Örs vezér téri áruháznál már zajlanak az előkészületek, itt már ki is van plakátolva az akció. Érdekesség, hogy a molinókon el van írva a dátum, vélhetően az ajándékkártya felhasználhatóságnál 2023-t akartak írni kezdődátumnak. Íme:

Egy másik kollégánk ma ebédidőben kiugrott az IKEA budaörsi áruházához is, ottt azonban egyelőre se híre, se hamva a karácsonyfavásárnak. A budaörsi ügyfélszolgálaton is érdeklődött kollégánk, ahol egyelőre csak annyit közöltek, valamikor december elején kezdik majd árusítani a fenyőfákat.
Természetesen kerestük az IKEA Magyarország sajtóosztályát is, akik annyit közöltek, valóban zajlanak az előkészületek, de hivatalos tájékoztatás hétfőn várható az áruházlánc részéről.
Karácsonyfa, Te drága!
Ahogy arról múlt héten a Pénzcentrum beszámolt, akár a harmadával is többe kerülhet a fenyőfa, ami pedig a karácsony egyik legfontosabb kelléke. Az egyik kertészet vezetője nem számít keresletcsökkenésre, de abban szinte biztos, hogy drágulás jön. A szakmaközi szervezet pedig azt mondta lapunknak: országrészenként változik, ki honnan szerzi a fát. Ami nagyjából biztos: alig két hét múlva már találkozhatunk majd a köztereken a fenyőfaárusokkal, ami minden évben a közeledő ünnepek biztos jele.
LAKÁST, HÁZAT VENNÉL, DE NINCS ELÉG PÉNZED? VAN OLCSÓ MEGOLDÁS!
A Pénzcentrum lakáshitel-kalkulátora szerint ma 20 000 000 forintot 20 éves futamidőre már 6,89 százalékos THM-el, havi 150 768 Ft forintos törlesztővel fel lehet venni az ERSTE Banknál. De nem sokkal marad el ettől a többi hazai nagybank ajánlata sem: a CIB Banknál 6,89% a THM, míg a MagNet Banknál 7,03%; a Raiffeisen Banknál 7,22%, az UniCredit banknál pedig 7,29%. Érdemes még megnézni magyar hitelintézetetek további konstrukcióit is, és egyedi kalkulációt végezni, saját preferenciáink alapján különböző hitelösszegekre és futamidőkre. Ehhez keresd fel a Pénzcentrum kalkulátorát. (x)
Országrészenként és kereskedőnként változik, hogy ki mennyiért akarja eladni a fenyőfáját, így én nem vállalkoznék becslésre. Drágulás feltehetően lesz, ám mostanában úgyis hozzászokhattunk, hogy az inflációs környezetben minden drágul, szerintem a fenyőfa sem lesz kivétel. Az is teljesen vegyes, hogy az emberek inkább kertészetből, vagy utcai árustól, őstermelőktől szerzik-e be a fát, mindenkinek van egy jobban megszokott módszere, vagy kedvenc helye, árusa akinél vásárol, így ezek inkább egyéni preferenciák alapján figyelhetők meg
- mondta Treer András, a Magyar Díszkertészek Szakmaközi Szervezetének tanácsadója
Itt a bejelentés, új világmárka érkezik Magyarországra: ekkor nyit az első üzlet, indul el a webshop
A márka Görögországban, Ausztriában, Lengyelországban, Romániában és Indiában is debütál franchise-partnerségeken keresztül
Sok magyar kedvence tűnhet el a boltok polcairól: megjelent a tésztatörvény, rengeteg terméket érint
Megjelent a Magyar Közlönyben az agrárminiszter rendelete, amely szigorítja és pontosítja a száraztésztákra vonatkozó minőségi és kategorizálási előírásokat.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








