Már csak néhány napjuk maradt a vásárlóknak és a webshopoknak, ha azt szeretnék, hogy a karácsonyi csomagok időben megérkezzenek.
Horror hónapok jönnek a boltokban: történelmi árdráguláson mehet át a kenyér, zsemle, liszt
A fehérkenyér kilónkénti átlagára 400 forint fölé emelkedett a múlt hónapban. A liszt egy hónap alatt 7 százalékkal drágult, a kenyér 3 százalékkal. A java viszont még hátra van a drágulásnak a Gabonafeldolgozók Szövetségének tagozati elnöke szerint.
Lakatos István, a Hajdú Gabona Zrt. vezetője az RTL híradójának azt mondta, januártól rekordmértékben emelhetnek a liszt átadási árán, nehogy tönkremenjenek. Ez nagyjából 40 százalékot jelent a mostani árakhoz képest. "Ilyen mértékű emelést még nem éltünk meg, tehát rendkívüli helyzetről van szó" - mondta el Lakatos István.
Már a 90 ezer forintot is meghaladja a búza tonnánkénti átlagára, három hónap alatt 30 százalékkal drágult a liszt alapanyaga, az energiaárak 100-200 százalékkal. A cég költségeit csak tetézi a nagyjából 20 százalékos minimálbéremelés is.
Tovább drágul a kenyér, a zsemle és a kifli is, viszont a fogyasztói árak csak kisebb mértékben lesznek magasabbak, mint a malmok átadási árai Raskó György közgazdász szerint. A drágulás közel 8 százaléknál nem lesz több a szakember szerint, hiszen van egy korlát: a vásárlóerő.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








