Már csak néhány napjuk maradt a vásárlóknak és a webshopoknak, ha azt szeretnék, hogy a karácsonyi csomagok időben megérkezzenek.
A dm Online Shopja immár összekapcsolható az active beauty törzsvásárlói programjával, így a többszörös pont ajánlatok már az online térben vásárlók számára is elérhető, akik a rendelés leadásától számított 3 órán belül a kiválasztott dm üzletben át is vehetik a termékeket.
A drogéria 2018-ban lépett be az online kereskedelem piacára. Az elmúlt négy évben az Online Shop folyamatosan fejlődött, és évről évre egyre több termék és szolgáltatás vált elérhetővé a dm weboldalán keresztül. A törzsvásárlóknak 2021. szeptember 1-től lehetősége van összekapcsolni active beauty fiókjukat az Online Shop fiókjukkal, és így számos előnyre tehetnek szert online rendelésük során:
- A megvásárolt termékek után a normál és a Pontvarázs ajánlatokban meghirdetett extra pontok is automatikusan gyűlnek, minden Online Shop-ban történt vásárlás során.
- A regisztrált törzsvásárlók a pontegyenlegüket az Online Shop felületén is meg tudják nézni, nem szükséges a másik fiókba bejelentkezni.
- Személyre szabott termékajánlatok várják, és az újdonságokat, valamint kedvezményeket így már elsőkézből kaphatják meg a tagok.
- Az online kuponcenterben aktivált e-kuponokokkal már a többszörös pontokat is tudják gyűjteni a vásárlók, így még több kedvezményhez juthatnak.
Az elmúlt években megnőtt online forgalom a kiszállítási lehetőségek bővítését tette szükségessé. A házhozszállítás és a bolti átvétel mellett mostantól az Expressz bolti átvétel lehetősége is megnyílt az online vásárlók számára. Az Expressz átvétel esetén a megrendelt termékeket a rendelés összekészítésétől számított 3 órán belül átvehetik a vásárlók a kiválasztott dm üzletben. Ebben az esetben a rendelést előre online fizeti ki a vásárló, így időt spórol. A drogéria ezzel újabb lépést tett a környezettudatosság felé, hiszen a kiszállítás nem károsítja a környezetet, a termékeket pedig újrahasznosított táskába készítik össze a drogéria munkatársai. A bejelentkezett vásárlók számára az Expressz átvétel díjtalan. A nem regisztrált vásárlók számára a szolgáltatás díja 399 Ft, függetlenül a megrendelés összegétől. A rendelés leadásának előfeltétele a kiválasztott üzletben található termékek készlete, amely a rendelés során látszik, így olyan terméket nem tud a vásárló a kosárba helyezni, ami az általa kiválasztott üzletben nem elérhető. A megrendelés feldolgozása a kiválasztott üzlet nyitvatartási idején belül maximum 3 óra. A csomag átvétele csak a nyitvatartási időben lehetséges.
A most bevezetett fejlesztésekkel célunk, hogy az értékesítési csatornákat még hatékonyabban összekössük, átjárhatóvá tegyük és így megfeleljünk a mindig megújuló vásárlói igényeknek. Folyamatosan azon dolgozunk, hogy a törzsvásárlói programunkat, az online és bolti szolgáltatásainkat összehangoljuk, és ugyanazt a vásárlói élményt tudjuk nyújtani Online Shoppunkban is, amivel üzleteinkben találkozhatnak vásárlóink, amiért hűséget szavaznak nekünk
- nyilatkozta Kanyó Roland, a dm marketing és PR menedzsere.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








