-3 °C Budapest
Nagy változás élesedett a Lidl-ben szeptembertől: erről minden vásárlónak tudnia kell

Nagy változás élesedett a Lidl-ben szeptembertől: erről minden vásárlónak tudnia kell

2021. szeptember 2. 12:14

Szeptember elsejétől új védjeggyel látja el a hazai élelmiszerek ártábláját a Lidl. A vállalat célja, hogy felhívja a figyelmet a kiváló hazai termékekre, és tovább erősítse azok népszerűségét, hozzájárulva ezáltal a magyar agrárium és gazdaság versenyképességéhez, sikereihez.

A legfontosabb hírek, a napi hírzaj nélkül.
Elindult a Pénzcentrum heti hírlevele, a Turmix.

A Lidl Magyarország évek óta elkötelezett a kiváló magyar termékek népszerűsítése mellett, amelyet most új szintre emel. 2021. szeptember elsejétől ugyanis minden magyar, hazai és hazai feldolgozású, valamint magyar üzemben gyártott termékének ártábláját „Jó választás a hazai” védjeggyel látja el. Az új logó célja, hogy egyértelművé tegye a vásárlók számára, hogy melyek a hazai üzemekben gyártott, magyar hozzáadott értéket képviselő termékek és így megkönnyítse számukra a választást.

A hazai agrárium sok ezer embernek nyújt biztos megélhetést, a vásárlóknak pedig megbízható, kiváló termékkínálatot. Vállalatunknak, mint a magyar gazdaság egyik motorjának, meghatározó szerepe van abban, hogy ezeknek a magas minőségű termékeknek az értékesítését növeljük, ezáltal támogassuk a termelőket, beszállítókat és hozzájáruljunk a magyar gazdaság sikereihez. Ennek érdekében döntöttünk arról, hogy egy új, figyelemfelhívó védjegyet vezetünk be áruházainkban

– emelte ki Tőzsér Judit, a Lidl Magyarország vállalati kommunikációs vezetője. Az áruházlánc 8 éve indította el a „Lidl a magyar beszállítókért programját, melynek eredményeként immár közel 450 hazai beszállítóval dolgozik együtt és kínálatában összesen 3800 hazai termék érhető el. Utóbbi 87%-os emelkedésnek felel meg a program első évéhez viszonyítva.

A termékek népszerűségét jelzi, hogy a magyar beszállítóktól vásárolt élelmiszerek értéke az áruházlánc teljes élelmiszerbeszerzésének közel 60 százalékát jelenti, ami a 2020-as gazdasági évet tekintve mintegy 22 százalékos növekedést jelent az előző évhez képest.

A legkeresettebb termékek a friss húsok, a zöldségek és gyümölcsök, a tejtermékek és a pékáruk, de az állandó kínálat esetében például a tojás és a friss baromfi 100%-ban hazai termelőktől származnak.

ELINDULT A TURMIX, A PÉNZCENTRUM HETI HÍRLEVELE!

Ha a napi hírzaj nélkül szeretnéd olvasni a Pénzcentrum legjobb anyagait, IRATKOZZ FEL HETI HÍRVELEÜNKRE, A TURMIXRA. A legizgalmasabb sztorijaink, heti egyszer, egyenesen a postaládádba.

A vállalat a hazai értékesítésen túl az exportra is nagy hangsúlyt fektet és támogatja beszállítóit a külpiacra jutásban. 2020-ban összesen 64 milliárd forint értékben bonyolított exportot a Lidl és 170 magyar beszállító 665 árucikke kapható 26 országban. Vagyis szinte az összes „Lidl-országban” elérhetőek a magyar termékek időszakos vagy állandó jelleggel.

A legkelendőbbek a különféle rágcsálnivalók, az olajok és margarinok, a friss húsok, a tejek és tejtermékek és az állateledelek. Emellett a Lidl a legnagyobb hazai borexportőr, összesen 6,3 milliárd forint értékben juttatott el magyar palackos borokat a külpiacokra, ami 25 százalékkal haladja meg az egy évvel korábbit.

Címlapkép: Getty Images
NEKED AJÁNLJUK
A legfontosabb hírek, a napi hírzaj nélkül.
Elindult a Pénzcentrum heti hírlevele, a Turmix.
NAPTÁR
Tovább
2021. december 7. kedd
Ambrus
49. hét
KONFERENCIA
Tovább
Sustainable World 2021
Fenntartható befektetések, piaci lehetőségek: varázsszó az ESG
EZT OLVASTAD MÁR?
Pénzcentrum  |  2021. december 7. 07:20