Eminem perel: egy ausztrál start‑up a rapper hírnevén akart élősködni!
Eminem jogi lépéseket tett egy ausztrál strandfelszerelés-gyártó cég, a Swim Shady ellen.
Eminem jogi lépéseket tett egy ausztrál strandfelszerelés-gyártó cég, a Swim Shady ellen.
Az M7-esen állítottak meg egy magyar furgont, amely a papírok alapján mosószert szállított Szlovéniába, azonban a rakomány tele volt hamis tisztítószerrel.
az elmúlt években az látszik, hogy a peres eljárások egyre bonyolultabbá váltak, és jogi képviselő nélkül nem szerencsés nekivágni.
Az ALDI egyre több, olyan magas minőségű termékkel várja a vásárlókat, amely elnyerte a Kiváló Minőségű Élelmiszer védjegyet!
A globális kereskedelem dinamikus bővülésével dömpingszerűen érkeznek a különböző termékek a világ minden pontjáról.
Az Európai Unió második legmagasabb bírósága kimondta, hogy a McDonald's nem jogosult a "Big Mac" védjegy használatára baromfitermékek esetében.
Az élelmiszerek környezetterhelését vizsgáló tudományok gyorsan fejlődnek, jelölésükre ma még nincs egységes nemzetközi szabvány.
Több száz hamis hangszórót és fejhallgatót találtak egy bolgár kamionban a Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV) pénzügyőrei Gyulánál.
A brit fellebbviteli bíróság megerősítette, hogy a Tesco megsértette a Lidl védjegyét a Clubcard hűségprogram népszerűsítésére használt kék-sárga logóval.
A Budapesti Közlekedési Központ jogszerűen, a Taxirendelet előírásainak megfelelően járt el, amikor előzetes jóváhagyást adott a Bolt Taxi számára.
A strand elsőként nyerte el a turisztikai minőségtanúsító testület által odaítélt "Magyarország kincsei” védjegyet a vízparti strand kategóriában.
14 millió forint értékű hamis ruházati termékeket találtak egy autóban az M7-es autópálya Fejér megyei szakaszán.
A tanúsítványt olyan vállalkozások nyerhetik el, amelyek teljesítik a szigorú környezetvédelmi előírásokat.
A járvány hatására a magyar vásárlók tudatosabbak lettek, fontosabbá vált számukra, hogy hazai termelőktől vásároljanak. Kíváncsiak voltunk rá, hogyan alakult az elmúlt 2 évben a hazai termékek kereslete és mennyire fontos a védjegy a vásárlóknak.
A szociális szövetkezetek jellemzően vidéki mikrovállalkozások, melyek 5-10 főnek biztosítanak kenyérkeresetet.
A vállalat célja, hogy felhívja a figyelmet a kiváló hazai termékekre, és tovább erősítse azok népszerűségét.
Az ellátásbiztonság nem csupán mennyiségi kérdés.
Ősztől az ország hat InterSpar áruházában létesítenek olyan átvételi pontot, ahol kisebb cégek, beszállítók kapnak lehetőséget, hogy a boltok polcaira kerüljenek.
Két hasonló minőségű és árú külföldi, valamint hazai termék közül 80 százalék a magyart választaná. Viszont honnan tudhatja, hogy valóban magyar terméket vesz?
Két, a tulajdonságaiban és az árában megegyező produktum közül a válaszadók 80,6 százaléka a magyart választja a külföldivel szemben.