A kormány által bevezetett árrésstop a paprika és paradicsom esetében februártól már nem szolgálná a fogyasztók és termelők érdekeit.
A Kifli.hu felvállalt hitvallása a minőségi hazai kínálat kialakítása és folyamatos fenntartása: ennek a missziónak a részeként indult el a platformon a termelői piacon való bevásárlás lehetősége.
A vidék ízeinek legjavát találják meg az egészséges és természetes finomságokra vágyó vásárlók a Kifli Piacon, ahol a magyar vidék különleges kincsei most egy helyen érhetők el - írja közleményében a vállalat.
A hagyományokra épülő gondos kézműves gazdálkodás, a gépi és emberi erőt megfelelő egyensúlyban használó termesztési módszerek a legmodernebb elvárásoknak megfelelő termékeket eredményeznek Partnereiknél - így kerülnek a virtuális polcokra a hazai finomságok
- mondta el Makkay János, a Kifli.hu ügyvezetője.
“A Kifli Piacon havonta új magyar tájegységet ismerhetnek meg a vásárlók, az induláskor a dél-magyarországi régió vidéki ízvilágot kínáló finomságai vásárolhatók meg.” – tette hozzá Szabó Réka, a Kifli.hu kereskedelmi igazgatója.
Bárkinek járhat ingyen 8-11 millió forint, ha nyugdíjba megy: egyszerű igényelni!
A magyarok körében évről-évre nagyobb népszerűségnek örvendenek a nyugdíjmegtakarítási lehetőségek, ezen belül is különösen a nyugdíjbiztosítás. Mivel évtizedekre előre tekintve az állami nyugdíj értékére, de még biztosítottságra sincsen garancia, úgy tűnik ez időskori megélhetésük biztosításának egy tudatos módja. De mennyi pénzhez is juthatunk egy nyugdíjbiztosítással 65 éves korunkban és hogyan védhetjük ki egy ilyen megtakarítással pénzünk elértéktelenedését? Minderre választ kaphatsz ebben a cikkben, illetve a Pénzcentrum nyugdíj megtakarítás kalkulátorában is. (x)
A környezettudatos, bio növényvédelmet folytató gazdaságokból származó zöldségek és gyümölcsök, termelői húskészítmények, a házias tejek, tejtermékek, sajtok mellett étolaj, fűszerpaprika, de még csigatészta is megtalálható a kínálatban.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








