A karácsonyi halvásárlás sok háziasszony rémálma, de idén könnyebb a helyzet: egy interaktív halértékesítési térkép mutatja, hol lehet friss pontyot, harcsát és süllőt beszerezni közvetlenül...
Az áruházláncok vásárlókért folytatott versenyében fontos szerepe van a márkaépítésnek, annak, hogy egy boltot mennyire tartanak megbízhatónak, hitelesnek a fogyasztók, mennyire ajánlják azt ismerőseiknek. Ennek egyfajta mutatói a szakmai díjak: a Lidl Magyarország például ötödik alkalommal nyerte el a Superbrands díjat, a legkiválóbb fogyasztói és üzleti márkának járó elismerést. Ez nem csak a márkaépítésben fontos, hanem a vásárlók számára is ad egyfajta iránymutatást.
A Lidl Magyarország 2017-ben ismét elnyerte a Superbrands díjat. A védjegy szakértői bizottsága idén tizenharmadik alkalommal méltatta a legkiválóbb fogyasztói és üzleti márkákat, a Lidl pedig már ötödik alkalommal vehette át a kitüntetést. A díjat odaítélő bizottság az ágazat elismert szakembereiből áll, akik döntésükkel tanúsítják a márka sikerességét és hitelességét.
De miért adják a Superbrands-et?
A hivatalos megfogalmazás szerint a Superbrands a széles nagyközönség számára is ismert, a magas minőséget szimbolizáló védjegy, a nemzetközi program keretében a legkiválóbb fogyasztói és üzleti márkák részesülnek díjazásban. A díj odaítéléséről egy többlépcsős előszűrést követően az összesen 40 tagú, független, marketingszakmai és vállalatvezető szakemberekből álló bizottság dönt a minden évben. A díjra pályázni nem lehet, azt márkáktól független bizottság ítéli meg és a díjazott márkák számára annak elnyerése önmagában nem jár kötöttségekkel vagy költségekkel.
A szakértőből álló bizottság a világ közel kilencven országában azonos előírásokat követve ugyanazon elv alapján dönt a jelöltekről. A bírálók figyelembe veszik az adott márka tradícióját, történelmét, piaci szereplését, a vállalat etikai megítélését, közismertségét, márkastratégiáját is.

A program során nagyon fontos szerepet kap a fogyasztók véleménye így a bizottsági pontozást kiegészíti egy fogyasztói felmérés is. A GfK Hungária Piackutató Intézet 2016-os, online fogyasztók körében elvégzett reprezentatív kutatás alapján a Superbrands-et 100 vásárlóból legalább 75 ismeri. A megkérdezettek közül a Superbrands-et ismerők mintegy 90 százaléka valamilyen pozitív értéket társít a márkanévhez.
Fekete Zoltán, a Magyar Márkaszövetség főtitkára szerint a márkák életében rendkívül fontos minden értéket teremtő kezdeményezés. A szakember úgy látja, hogy a Superbrands díj lényeges a márkaépítésben, hiszen rámutat egy adott márka értékére. Az elmúlt években a piacon erőteljes hatalmi átrendeződés történt a márkagyártók és a fogyasztók között.
A vevő a legfontosabb
A Lidl 2004 óta van jelen a magyar piacon, országszerte 165 áruháza, 3 logisztikai központja, és közel 4000 dolgozója van. Az elmúlt néhány évben a diszkont élelmiszer-kereskedelmi hálózatok között átvette a vezető szerepet, és a legjobbak között szerepel az üzletláncok rangsorában is.
A Lidl az 1400-at is meghaladó termékeinek beszerzésekor különös figyelmet fordít a magyar beszállítókra, a magyar gazdaság támogatásának és fejlesztésének jegyében, hiszen ezen termékek döntő része számos európai Lidl-áruház polcain is megtalálható.
- mondta el a díj kapcsán Tőzsér Judit, a Lidl Vállalati kommunikációs vezetője.
A szakember hozzátette, hogy termékeikből mindenkor a teljes kínálat a vásárlók rendelkezésére áll, és fontos, hogy minden dolgozó a vevőkkel szemben barátságosan, tisztelettudóan és tisztességesen járjon el.
A Lidl vállalati alapértékeinek megfelelően a vásárló részére mindenkor a minőséget és a frissességet nyújtja a legjobb áron, mindig tiszta és rendezett üzlettel várja a vevőket, gyors és kényelmes bevásárlást tesz lehetővé.
A Lidl az elmúlt hónapokban több rangos díjat is kapott:
- két áruházával nyert díjat a Az Év Boltja versenyen;
- a legjobb ár-minőség arány BestBuy díj győztese;
- 5 kategóriában Év Terméke-díjas;
- 19 kategóriában nyerte el a kiváló minőség medálját saját márkás termékeivel;
- két kategóriában is Energy Globe-díjas;
- és Megbízható Munkaadó minősítést is szerzett.
(x)
-
Másokért tenni? A Lidl-nél igazán megéri!
A diszkontlánc ünnepi összefogásra hívja vásárlóit, hogy három partnerszervezetével összefogva támogassa a hátrányos helyzetű gyermekek karácsonyát.
-
Adatvezérelt energiakereskedelem és AI-transzformáció: ezek az Audax Renewables jövőévi célkitűzései
A Pénzcentrum Pap Gabriellát, az energetikai vállalat ügyvezető igazgatóját kérdezte.
-
4,8 százalékos kamatot biztosít a Gránit Bank új prémium bankszámlája (x)
A napi kamatjóváírás miatt az EBKM 4,92 százalék.
-
3,5%-os kamatozású hitellel segíti a tudatos otthontervezést a Fundamenta megújult lakásszámlája (THM: 5,04–5,31%) (x)
Frissítette egyik legnépszerűbb termékét, az Otthontervező Lakásszámlát a Fundamenta, azzal a céllal, hogy még inkább megkönnyítse ügyfelei számára lakáscéljaik elérését.
-
A stílus maga az ember - már karkötővel és gyűrűvel is fizethetnek a Gránit Bank ügyfelei (x)
A Gránit Bank most azon ügyfeleinek, akiknek az ajánlására két további ügyfél számlát nyit a banknál december 19-ig, díjmentesen biztosít digitális fizetésre alkalmas karkötőt.








